Welkom in de "huiskamer" van mijn leven

Alius aliud dicit

Welkom op mijn weblog. Via dit log krijg je een klein kijkje in mijn leventje. Dingen die mij interesseren zijn autosport, reizen, fotografie en muziek en dit zijn dan ook onderwerpen die nogal eens voorbij zullen komen. Ook probeer ik humor een rol te laten spelen. Heb je iets op te merken op mijn logjes? Wees zo vrij mij te verblijden met je mening.

Kritische reacties zullen blijven staan en waar mogelijk zal ik erop reageren maar blijf wel altijd bedenken dat ik mijn eigen mening heb en dat die soms afwijkt van die van anderen. Respectloze berichtjes zullen wél worden verwijderd. Ook heb ik een hekel aan plakberichtjes en reclameberichtjes en dus zullen ook deze worden verwijderd. Daarbij schijnt het tegenwoordig mogelijk te zijn foto’s en afbeeldingen te plaatsen bij de reacties. Aangezien slechts ik hier de logjes maak vraag ik jullie langs deze weg dringend geen gebruik te maken van deze mogelijkheid. Reacties met afbeeldingen of foto’s zullen zonder aansziens des persoons en zonder pardon worden verwijderd.

De afbeeldingen op dit log zijn verkleind en beschermd. Heb je interesse in een foto? Stuur mij een mail. Als we het eens worden krijg je de foto bovendien ook op het originele formaat. Worden de foto’s gebruikt voor publicatie, origineel of bewerkt, dan is bronvermelding een vereiste.

Verder zijn er eigenlijk nauwelijks regels.

Enjoy!!!

Cogito ergo sum

© 2011 Mike van der Schoot

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

Reacties zijn gesloten.

