Over Roti met of zonder botjes, met een maf stel naar Cars en ijsjes als toetje….

Zaterdag voerde de reis mij naar Rotterdam alwaar ik bij Brigitte werd verwacht. Toen ik (als laatste) aankwam zaten Lettie, Roos & Ronny, Daantje en Berry al vol verwachting op de bank.

Na even wat gedronken en gekletst te hebben togen wij richting Roti-restaurant Roopram. Daar maakte ik de fout als enige kip mét botjes te bestellen. Dus moest er iemand gauw naar de keuken (beneden) om al die kipfilets weer open te snijden en er botjes in te plakken. Kortom het duurde ff maar dan heb je ook wel wat hoor want ik heb heerlijk gegeten.

Terwijl wij nog even zaten uit te buiken kwamen ook Bas, Bri, Lisa en Dave binnenwandelen. Na dit emotionele weerzien togen wij richting auto’s om richting Pathé de Kuip te rijden alwaar wij Cars gingen zien. Maar volgens mij had Brigitte de film al eens gezien en was zij in de leer geweest bij Mater want zij gaf blijk van uitstekende achteruitrijkunsten.

Bij de bios aangekomen vond Brigitte meteen een plekje en zagen wij Bas voorbij rijden. We stapten uit, keken even om ons heen en zagen Bas voorbij rijden, kregen Roos, Ronny, Daantje en Berry in het oog en zagen Bas voorbijrijden. Uiteindelijk wist ook hij een plekje te vinden en togen wij richting ingang.

Voor de ingang stonden een drietal auto’s opgesteld die ook in de film figureren en dit maffe stel zou dit maffe stel niet zijn als daar niet iets bijzonders mee gedaan moest worden. Het idee ontstond om één van de dames over één van de motorkappen te draperen. Maarja, schijnbaar had men dit al voorzien en stond er dus een bewaker die dat niet leuk ging vinden. We zijn er toch in geslaagd om Daantje nog even op “Luigi” te laten poseren maar nu vertrok toch het gezicht van bewaker dus moest dit ff goed geslijmd worden. Hiervoor offerde Brigitte zich vrijwillig op en liet zich met de arm van bewaker om haar schouder fotograferen. Bewijs hiervan is bij Bri te vinden. Bewaker weer blij, wij ook en dus werd het tijd om naar binnen te gaan.

De film was echt geweldig leuk en vol van allerlei grappige verwijzingen. Ik ben geen uitgesproken animatie-fan maar van deze film heb ik erg genoten, niet in de laatste plaats natuurlijk door Sally!!!

Na de film togen wij naar het centrum waar natuurlijk eerst gepind moest worden. Na een wandeling, pin-activiteiten en wederom een wandeling (waarbij Daantje en Berry het tempo niet leken te kunnen bijhouden maar dit zou ook te maken kunnen hebben met een etalage waarin beiden erg gexefnteresseerd waren…) belandden wij bij Capri alwaar ijs werd genuttigd.

Inmiddels begon het toch al redelijk op te schieten en besloten de eersten zich huiswaarts te begeven. Uiteindelijk belandden Lettie en ik nog bij Brigitte op de bank alwaar wij gedrieën nog heerlijk hebben zitten kletsen. Time flies when you’re havin’ fun en ik schrok van de tijd toen wij uiteindelijk besloten Brigitte haar rust te gunnen. Na een uitermate rustige rit kwam ik om 3 uur thuis aan en ben moe maar zeer voldaan mijn bedje in gedoken.

Aangezien het oorspronkelijke plan sprak over een tramrit naar de bios had ik mijn camera thuisgelaten en heb ik dus schaamteloos wat fotootjes gejat van de drie dames (Brigitte, Daantje en Bri) die wél hun camera’s bij zich hadden. Zie hieronder:

Het maffe stel bij elkaar!!!

Ramone

Luigi & Guido

Twee van de drie fotografes…

Luigi was blij met de aandacht van Daantje, de bewaker iets minder…

Lisa, Bas en Berry, genietend van hun ijsjes…

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to Over Roti met of zonder botjes, met een maf stel naar Cars en ijsjes als toetje….

  1. Natazz says:

    Ik had de verhalen allemaal al gelezen bij de andere, hoe dan ook jullie hebben genoten dat mag duidelijk zijn.

    Fijne maandag
    liefs Natazz

  2. Mischa says:

    Gezellig !!

    Hoe vaak is Bas nou voorbij gereden ???

  3. Brigitte says:

    Tsjeeeeeeee je hebt wel vier fotootjes van me gejat hahahaha of eigenlijk ook niet want ik had ze je per mail toegestuurd en dan zijn ze toch van jou 😀
    Maar het was supergezelliggggggg en het ijs smaakte toch echt naar meer en ik ga toevallig naar rotterdam vanavond dus het zou zomaar kunnen…….

    Kussssssssssssss

  4. Daantje says:

    Super Mike, toch iedereen een super verslag en net eventjes anders!mooi gedaan…
    Ps: die Etalage was van de Orange flagshipstore…(heb je je verhaal compleet)
    hahaha en d’r stonden ook pinguins in! ;-))

  5. Roos says:

    Tot de volgende keer 😀

  6. Ronny says:

    Mike je was toch niet weer je camera vergeten he? 😛

    maaruh het is echt een supergave film!!! en natuurlijk was het ook weer beregezellig

  7. dopje says:

    Leuk verslag, net als bij de andere…
    door de reacties zijn er toch weer wat onduidelijkheden de wereld uit geholpen, haha.
    Het was inderdaad super gezellig en echt een leuke film…

  8. Ronny says:

    @Dopje, waren er onduidelijkheden dan?

  9. ~*~joy~* says:

    ontzettend leuke foto’s mike. 🙂

    kuzzzzzzzzz

  10. Brigitte says:

    Musical update staat er 🙂

    Kuzziesssssssssss

Geef een reactie

