Over een drukke week, werken tot diep in de nacht, doodmoe en, oh ja, een nieuw onderkomen???

Ik heb een drukke week achter de rug waardoor ik hier iets minder actief ben geweest. Ik had deze week late dienst, wat inhoud dat mijn werktijden van 15:00 uur tot 24:00 waren. In verband met het halfjaar einde echter hebben wij dinsdag, woensdag en donderdag tot 02:00 gewerkt. Vreemd wat zulke late uren met je bioritme doen want voor 6 overuurtjes draai ik normaal gesproken mijn hand niet om maar nu was ik toch behoorlijk kapot.

Vrijdag was ik even bij de woningstichting en daar viel mijn oog op iets aantrekkelijks. Bij mij achter is men 2 weken geleden begonnen met de bouw van een appartementen complex. De tekeningen zagen er erg goed uit en gezien het feit dat er ook senioren-appartementen in komen ga ik er vanuit dat het een rustige woonomgeving gaat worden. Het is geen geheim dat mijn huidige woonomstandigheid niet bepaald bevredigend is en dat ik hier dus weg wil. Maar tot mei zou ik wel kunnen wachten.

De inschrijfperiode gaat waarschijnlijk in augustus van start en daar ik al ingeschreven ben en interesse heb getoond voor dit project zal ik van te voren op de hoogte worden gebracht. Aangezien ik al heel hoog op de lijst sta zal ik een goede kans maken.

Wordt vervolgd…

Mijn nieuwe onderkomen???

Zo zal het er gaan uitzien…

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

18 Responses to Over een drukke week, werken tot diep in de nacht, doodmoe en, oh ja, een nieuw onderkomen???

  1. Ellis says:

    Ik hoop voor je dat het gaat lukken!! Wel jammer dat je dan alsnog geen logeerkamer hebt maar ja… Ik slaap overal wel als het moet 🙂
    Oh en euh… volgens mij hebben die extra uurtjes niks met je bioritme te maken maar eerder met je leeftijd hoor 😉

  2. Bel says:

    whahahaa..zo met andere woorden..je wordt ouder papa 😉 maar goed..bij mij is het wel zo..ben nie meer zo’n kippetje helaas..en loglust is er ff ook niet!
    Ik heb eigenlijk geen idee hoe je woont maar ik hoop dat het je er voor in aanmerking komt…zou wel cool zijn…

    Nou MickeyS…keep on smiling…liefs Belz

  3. Mickey S. says:

    @Elsje & Belz: Nou, met mijn leeftijd (ik ben trouwens nog piepjong hoor) heeft het dus niets te maken… als ik die uren op andere momenten moet draaien kraait er geen haan naar….

  4. Mischa says:

    Even overwerken kunnen ze bij ons op het werk gelukkig niet.

    Wel handig als je gaat verhuizen ook ivm de seniorenwoningen vlakbij, kan je over n paar jaartjes meteen doorschuiven 😉

  5. Roos says:

    Klinkt interessant Mike, lekker een echt eigen stekkie!

  6. Brigitte says:

    Dat zou wel heel mooi zijn Mike en geduld is een goede zaak dus tot mei wachten moet lukken.

    Liefss en een kuzzzzzzzz

  7. Mickey S. says:

    @Mischa: Ja da’s wel handig ja…

    @Roos: Thnx meis, jullie weten hoe ik erbij zit maar als ik een compleet nieuw stekkie kan krijgen houdt ik het nog wel ff vol.

    @Bri: In augustus wordt al beslist wie in mei mogen intrekken. Als ik xc3xa9xc3xa9n van de gelukkigen kan zijn dan kan ik dat geduld inderdaad opbrengen!!!

  8. Spannend, ben benieuwd. Gaat het dan eindelijk gebeuren?

  9. Mickey S. says:

    Ik hoop het. Ik sta zo hoog op de lijst dat ik aan de beurt zou kunnen zijn.

    Heb een fijne vakantie Joan!!!

  10. Ik hoor het wel en die fijne vakantie gaat wel lukken Mickey.

  11. Ronny says:

    Klinkt goed Mike! we zullen voor je duimen dat het gaat lukken want een leuk stekkie is toch wel erg belangrijk!

  12. Marika says:

    Ik zal duimen dat je bovenaan de lijst staat! 🙂

  13. ik duim met Marika mee ;-))!

  14. Poessiezelf says:

    Heb je je al ingeschreven?

  15. Mickey S. says:

    Nee, dat kan nog niet… Zal wel snel zijn denk ik.

  16. Anita says:

    Wij je moeder en ik zullen voor je DUIMEN dat je een appartement zal mogen huren,en die kleine kattekop ook

Geef een reactie

