Vraagje…

Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

20 Responses to Vraagje…

  1. Jehny says:

    Whahahaha goeie vraag!
    Ik heb geen idee hahahaa

  2. Natazz says:

    Ehhh tja, ehhh. Hmmzz goeie vraag!

  3. Mischa says:

    simpel toch..

    Donker blauw.

  4. Ellis says:

    Als jij een smurf aan het wurgen bent gooi ik wel een emmer water over je hen. Volgens mij heb je dan last van een zonnesteek 😉

  5. Marika says:

    Groen met roze stipjes….

  6. Brigitte says:

    hmmmmmmmmmm, paars natuurlijk!!

    Knuffffffff Bri

  7. Berry says:

    Paars natuurlijk?

  8. Roos says:

    Ik denk groen, als je hem lang genoeg laat liggen daarna

  9. Ronny says:

    Ik denk dat je dan beter contact kan opnemen met je huisarts, of misschien nog beter een psych ;-))

  10. Mickey S. says:

    @Ronny: Waarom? Ik ben niet ziek hoor, ook niet in mijn hoofd.

  11. Bella says:

    dan wordt hij net als ik gek van zichzelf 😉

  12. Stien says:

    Paars.
    Misschien wel pimpelpaars met groene bolletjes !

  13. Ronny says:

    @mike, als je smurfen ziet lopen betwijfel ik dat toch ten zeerste,….

    en waarom zou je in vredes naam een smurf willen wurgen?

  14. Bri says:

    Pffff paars natuurlijk….

  15. Mickey S. says:

    @Ronny: Nergens zeg of schrijf ik dat ik smurfen zie lopen en ook nergens roep ik dat ik ze zou willen wurgen. Ik zat mij slechts af te vragen welke kleur ze zouden krijgen als iemand ze zou wurgen. Dus nog steeds zie ik de noodzaak tot arts of psych bezoek niet….

  16. Daantje says:

    smurfen bestaan niet dus hoe moet ik er dan 1 wurgen??…

  17. Poessiezelf says:

    Smurfen leven bij Bart Smid toch? Of niet meer?

Geef een reactie

