The Sweetest Taboo

Ik ben nooit iemand geweest die ontzettend “into” romantische muziek is. Over het algemeen vind ik het zoetsappige muziek en verlang ik naar iets stevigers en/of swingenders.

Er is echter een stem die ik niet kan weerstaan, een stem die mij altijd heeft weten te betoveren en dat nog steeds doet. Zij is de leadzangeres en boegbeeld van de band die haar naam draagt: Sade Adu. Niet alleen heeft zij een prachtige stem (ook live, zoals je hier kunt horen) maar het is ook nog eens een prachtige vrouw om te zien, nog altijd!!!

Ik heb gekozen voor het iets minder romantische maar wel swingende “The Sweetest Taboo” omdat hier gewoon een heerlijk ritme in zit. Klik op het albumcover om te luisteren…

The Sweetest Taboo

If I tell you
If I tell you now
Will you keep on
Will you keep on loving me
If I tell you
If I tell you how I feel
Will you keep bringing out the best in me

You give me, you give me the sweetest taboo
You give me, you’re giving me the sweetest taboo
Too good for me

There’s a quiet storm
And it never felt like this before
There’s a quiet storm
That is you
There’s a quiet storm
And it never felt this hot before
Giving me something that’s taboo
(Sometimes I think you’re just too good for me)

You give me the sweetest taboo
That’s why I’m in love with you (with you)
You give me the sweetest taboo
Too good for me
(Sometimes I think you’re just too good for me)

I’d do anything for you, I’d stand out in the rain
Anything you want me to do, don’t let it slip away

There’s a quiet storm
And it never felt like this before
There’s a quiet storm
I think it’s you
There’s a quiet storm
And I never felt this hot before
Giving me something that’s taboo

You give me the (you give me, you give me the)
Sweetest taboo
That’s why I’m in love with you (with you)
You give me, keep giving me the sweetest taboo
Too good for me

You’ve got the biggest heart
Sometimes I think you’re just too good for me
Every day is christmas, and every night is new year’s Eve

Will you keep on loving me
Will you keep on, will you keep on
Bringing out the best in me

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to The Sweetest Taboo

  1. JWN. says:

    Mooie tekst ook! 🙂

  2. Natazz says:

    Sade, die heb ik allang niet meer gehoord. Ik dacht dat ze gestopt was. hihi.

    Mooi liedje.

  3. Poessiezelf says:

    Ooooooldschool!Altijd goed.

  4. Brigitte says:

    Ben niet zo’n grote sade fan maar het is zeer zeker een mooie vrouw met een mooie stem .

    Liefsssssssss en een knuffffffff

  5. ~*~joy~*~ says:

    mooi mooi mooi nummer!!!!

  6. Ellis says:

    Hoi Mickey! Ik ben weer terug in ons kleine kikkerlandje en kom meteen maar ff hier binnen vallen (nou ja, nadat eerst alle zooi uit de auto is gehaald, was gedraaid, uitgebreide douche is genomen en bijna-eerste-verjaardag van Sebastiaan te hebben ge4d)
    Ondanks dat ik ook niet echt “into” romantische muziek ben (word ik agressief van) is dit wel een mooi nummer. Vooral de tekst is erg mooi.
    Volgende keer weer iets stevigers?
    *kus*

  7. nicky says:

    ook alweer een prachtig nummer !

  8. Daantje says:

    sluit me helemaal aan bij Brigitte… wil dezelfde woorden niet nogmaals tikken hihi knuffie

  9. Belz says:

    Je bent wel erg stilletjes…bent jij verliefd/?…;-)

    nou kwam ff langs…ben ff niet trouw..te drukjes…
    maar ik vergeet je niet..

    xx Belzie

  10. brigitte says:

    Ik vind het wel een mooi nummer, al lang niet meer gehoord, maar het ritme is wel lekker.
    lfs bri

Geef een reactie

