Ik kon het niet laten…

…en heb een nieuwe auto gekocht!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

15 Responses to Ik kon het niet laten…

  1. Berry says:

    Volgens mij heb je hem te heet gewassen en is hij gekrompen?… whahahahahahha

  2. Mischa says:

    Mooie kar, maar is ie niet wat te klein voor jou ?
    Was het maar schaal 1:1 he ๐Ÿ˜›

  3. Ellis says:

    @Mischa: Dan past hij er dus makkelijk in ;o)

    Grapje hoor!!! Geniet er maar lekker van Mike. Laat ze maar kletsen, ze zijn gewoon jaloers!
    -x-

  4. nicky says:

    in plaats van schoenen ??

  5. Mickey S. says:

    @Berry: Ik zal mezelf ook ff te heet wassen, pas ik er misschien in!!!

    @Ronny: ;-))

    @Mischa: Jah…. *zucht*

    @Elsje: Ik heb een dikke huid hoor, laat maar komen!!! ;-))

    @Nicky: Nee hoor, die komen ook nog. Hopelijk zelfs 2 paar!!!

  6. Marika says:

    Nou nou hoe snel kan ie? ๐Ÿ˜‰

  7. Roos says:

    ๐Ÿ™‚ Daar heb je wel bekijks mee op de boulevard hoor ๐Ÿ˜‰

  8. Mickey S. says:

    @Marika: Euhhh… zo hard als ik hem gooien kan. Niet dus…. ;-))

    @Roos: Dat zou wel kunnen maar dan moet je hem wel eerst uit je tas halen… ;-))

  9. Joke says:

    Geinig hoor, wat betaal je daar heden ten dage voor???

  10. Poessiezelf says:

    Persoonlijk vind ik de auto niet echt lekker zitten…..

  11. Mickey S. says:

    @Jook: Ik heb voor dit prachtig verhikel flink moeten sparen en wel xe2x82xac33,- mogen betalen!!! ;-))

    @Poessiezelf: Zou ook wel wat moeilijk worden hoor, moet je je toch eerst een aantal keren op 90 graden wassen… ;-))

  12. mooi hoor ๐Ÿ˜‰ enjoy ๐Ÿ˜‰ kreeg je er wel een mooie draagtas bij?? grinzzz knufffffffff

  13. Mickey S. says:

    @Daantje: Euhhh… dat boden ze wel aan (stoer hoor, met “Porsche” erop) maar ik zei dat ik al een rugzak had.

  14. whahahaha had ‘m toch meegenomen ๐Ÿ˜‰ grinzz

Geef een reactie

