Ik ben mijn tas aan het pakken…

…want diegenen die het een beetje gevolgd hebben weten dat DTM Zandvoort weer voor de deur staat. En jullie weten het, DTM Zandvoort zonder Mickey is als een fiets zonder banden: het komt wel vooruit maar het blijft behelpen!!!

De komende 3 dagen zit ik dus in de duinen…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

15 Responses to Ik ben mijn tas aan het pakken…

  1. Natazz says:

    Ik had al zo’n vermoeden dat je daar heen zou gaan. Veel plezier!!!

  2. Mickey S. says:

    @Natazz: …met mijn camera in mijn hand, onder het voorspelde zonnetje genieten van hard rijdende auto’s??? Sja… dxc3¡t mag ik natuurlijk niet missen en reken maar dat ik plezier ga hebben!!!

  3. Mischa says:

    Mick, veel plezier in Zandvoort enne vergeet ze niet te maken he, de foto’s van de mooie dame’s 😀

  4. Ronny says:

    Veel plezier! en in ieder geval tot zondag!

  5. Berry says:

    Enjoy! en ik zie je zondag. zelfde plek als vorig jaar:P

  6. Bella says:

    ah veeeeeeeeeeeeel plzierrrrrrrrrrr

  7. Erna says:

    Veel plezier!!!

    En geniet van de race!!! Wacht met spanning op de foto’s, die zullen wel weer spectaculair zijn

  8. Daantje says:

    Enjoy..krijgen we nnou die mooie billen foto van je( mannebillen wel te verstaan?? grinzzz ) whahahahaha veel plezier ook zondag als je de rest weer ziet.. doe ze de groetjes.. dan ben ik alle bbq spullen aan t afbreken.. hihi maar zal er vanavond tijdens de bbq 1 op drinken, komt goedddddddd… 😉 knuffffffffffff

  9. Roos says:

    Tot zondag op de duin tussen de tarzan- en de gerlachbocht!

  10. Marika says:

    Heel veel plezier! 😉

  11. brigitte says:

    Een fiets zonder banden lijkt me lastig… Heel veel plezier op Zandvoort.

  12. nicky says:

    En, bent u alweer terug ? Hopelijk ben je niet weggeregend…… :o.

  13. Ellis says:

    PHEAUTEAUX!!!!!!!!

  14. Mickey S. says:

    Geduld Elsje, geduld!!!

Geef een reactie

