Over een verjaardag met onomkeerbare leeftijd, veel cadeau's en vooral veel gezelligheid…

Gisteren (vrijdag) toog ik naar zuid oost Veluwe om de verjaardag van Daantje te vieren, samen met familie, close friends, Bri & Bri, Claudia, Berry, Roos en Ronny.

Het was een zeer geslaagde avond waarbij Daantje (terecht) flink verwend is met mooie en lekkere cadeau’s. Zo geslaagd zelfs dat zelfs het afscheid nemen een uur duurde… (sorry Daantje…)

Een fotoverslag:

Nee, ik was dus NIET jarig!!!

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

22 Responses to Over een verjaardag met onomkeerbare leeftijd, veel cadeau's en vooral veel gezelligheid…

  1. Claudia says:

    Was het echt een uur?? πŸ˜‰
    Het was zeker een topavond en ik ga nu niet zeuren dat het zoooo laat was, want ik woon het dichste bij.

  2. Mickey S. says:

    @Claudia: Euhhh… ja, volgens mij gingen di Mama en di Papa om 2 uur weg en ik om 3 uur…. en ja, jij hoefde maar ff de trap op.

  3. Daantje says:

    leuk!! super gedaan joh!! πŸ˜‰ erg leuke foto’s zeg ;-)) hihi… ennuh die burgerking kroon staat ons allebei enorm goed woehahahahahha…mijn broer en Bri in discussie over kaarsen en waxinilichtjes whahahahahaha ziet er ook funny uit zo;-)))
    maar uhm achterhoek??? dat begint pas bij Drempt…. is ook met een D hahahaha
    (tis zuid oost veluwe grinzzzz)
    Het was supergezellig!! thanks for being there ;-)) knuffffffffffffffff

  4. Mickey S. says:

    @Daantje: Het was mij meer dan zomaar een genoegen er te mogen zijn en ik wil je langs deze weg dan ook alsnog bedanken voor de gastvrijheid.

    Ennuhhh… het is hersteld hoor… ;-))

  5. Bri says:

    Leuke fotootjes en ze staat en superstralendjarigfeestelijk op dacht ik zo enne ik heb het aangepast hoor DAAAAAAAAAN hahahaha en ook dikgedrukt voor alle duidelijkheid.

    Enne wat je broer betreft, ik zal me volgende keer gedragen en hem niet lastig vallen met kaarsen en waxinelichtjes πŸ˜‰

    Geniet van je Zondagje Mike, ik heb weer eens een verjaardag te vieren vandaag πŸ˜€

    Kuzzzzzzzzzz

  6. Bri says:

    Owwwww hahaha jij had het er ook staan LOL

    Nou ja ik dacht dat ze het in mijn log gelezen had dus heb het snel aangepast hahaha

  7. Mickey S. says:

    @Bri: Ja, ik had het er ook staan en heb het ook ff aangepast. Hihihihi….

    Kuzzzzzzzzz….

  8. Bri says:

    Hmmmmmmm wat schrijf ik waxine weer lekker hahaha enne ik voelde het ook dus ben gelijk gaan aanpassen in mijn logje van Vrijdag *shameeeeeeeeee*

    Noemde het nl altijd de achterhoek als we vroeger lang lang geleden naar mn oma en opa in Doesburg gingen hihihi

    Sorry Daantje, zal het noooooooooooit meer zeggen πŸ˜‰

  9. Roos says:

    Whahahaha een uur afscheid nemen? Wat hebben jullie allemaal gedaan dan? πŸ˜‰

  10. nicky says:

    Ja Roos, ik vroeg het me ook al af, een xc3xbaxc3xbar ???
    Bloeit er soms wat moois ??? :o) :o)

    Leuk verslag, de lol straalt er vanaf !

  11. Mickey S. says:

    @Bri: Ik euhhh… euhhh… had de informatie bij jou vandaan en er verder euhhh… niet over nagedacht dat het nog geen Achterhoek was.

    @Roos & Nicky: Wij hebben met zijn driexc3xabn (!!!) gewoon staan kletsen en wie mij kent weet dat ik dat best lang kan volhouden. πŸ˜€ Als er al iets moois bloeit dan denk ik toch eerder aan die meloenzaadjes die Daantje heeft gekregen… ;-))

  12. Bella says:

    ah moooooie foto’sssssssssss…..

  13. Daantje says:

    whahahah achterhoek commotie grinzz lol..
    ik vond ut megagezellig.. thanks allemaal!
    ennuh met recht een uur kletsen is voor ons alledrie niet moeilijk (Claudia, Mike et moi)..dus dan is t zo 3 uur ;-))
    fijne zondag allemaal ;-))

  14. nicky says:

    okxc3xa9xc3xa9xc3xa9 een triootje dan :P, maar het had gekund toch hxc3xa8 ! hihi.

    nee zonder dollen, ik vind het onwijs om steeds weer te lezen hoe geweldig leuk jullie afspraken altijd zijn, en dat allemaal dankzij internet ??? Wow !

  15. anja says:

    Mag ik even opscheppen, wat een fotogenieke dochter hebben wij toch. Mike mooie foto’s hoor en het was ook bere gezellig.

  16. Mickey S. says:

    @di Mama: Dat mag u want dat heeft u. En inderdaad, het was bere gezellig!!!

  17. Ron says:

    Leuk foto verslag Mickey! Vond het vanmijzelf alleen wat schaamtelijk, dat ik niet wist dat ze vrijdag jarig was. Maar voor volgend jaar staat het genoteerd! πŸ˜‰

  18. Mickey S. says:

    @Ron: Nou ja, jij hebt de laatste tijd dacht ik wel iets anders aan je hoofd gehad toch? Ik geloof vast dat ze het je graag wil vergeven!!!

  19. Claudia says:

    Hahaahha het wordt hier steeds spannender..Dingen die bloeien, triootjes, pfff..was ik er echt wel bij of hebben jullie mijn alibi verzonnen?

  20. Daantje says:

    @Ron..tuurlijk is het je vergeven! knufffff

    @Claudia..ja sommige mensen ( me too!!) hebben een rijke fantasie, maar jij was er toch echt wel bij!! ;-)))))))

  21. Bella says:

    OH oranje….jeetje ;-))))

  22. Marika says:

    Whahaha leuke foto’s! :))

Geef een reactie

