Eigen auto!!!

Met flink wat hulp van Ronny ben ik er dan toch in geslaagd een eigen racewagen op de baan te brengen:

Foto: xa9 Ronny

 

Foto: xa9 Ronny

 

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

20 Responses to Eigen auto!!!

  1. Karin says:

    (Y) hulde aan Ronny, geweldig bedacht ๐Ÿ™‚

  2. Natazz says:

    Die Ronny, je was niet eens jarig toch? Waar heb je hem geparkeerd? hahaha

  3. *nicky@work* says:

    haaahaa gaaf zeg ! Leuk gemaakt :o).

  4. Roos says:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  5. Bri says:

    Hahahhahaha, helemaal SUPERRRRRRRR

    Kuzzzzzz en liefs Bri

  6. Erna says:

    Ja dat ziet er erg sprtief uit zo!!!

    Mijn zwager heeft samen met andere studenten echt gewerkt aan een sportauto
    Zie link http://www.alfaracingteam.web-log.nl

    Kwam even langs racen om je een fijne avond toe te wensen!!!

  7. Ellis says:

    Hihihihihi…
    Ik dacht al die kop komt me bekend voor, maar hij scheurde zo snel voorbij! Gelukkig stond je naast me op me d’r op te wijzen ;o)

  8. Peter Furth says:

    Tsja Mickey, je ziet ik heb kosten noch moeite gespaard om je wat naamsbekendheid te geven op de circuits.

    Groet

  9. Daantje says:

    woei dies gaaaaaaaaaaaaf..
    maar had verwacht dat ie oranje zou zijn joh *plaag* hahaha fijne vrijdag, knufffffffffff

  10. brigitte says:

    Sooooow echt gaaaaaaaaaf !!!

  11. Daan says:

    Wauw.. was ff aan rond neuzen en kwam bij jou trecht.. Leuk webbie!!

    Wil je een fijne zondag wensen..

    Liefs van deze Daan

  12. Bella says:

    Ik ga ook een auto zoeken met Bella erop ๐Ÿ™‚

    knufkuzzz

  13. Poessiezelf says:

    Gaat het goed met je? Ik mis je gelog.

  14. Daantje says:

    t blijft hier wel erg stil jah??? knufff

  15. *Nicky@work says:

    Ja Mike, waar hang je uit ????

  16. Ronny says:

    Hij is gewoon zo trots op zijn auto dat die lang bovenaan blijft staan ;-))

  17. nicky says:

    Mss rijdt ie de hele dag rond in zijn autootje, trots te wezen en geen tijd voor ons arme webloggertjes te hebben :P.

  18. Mischa says:

    Hele mooie auto hoor, ben je nu rondjes aan het rijden om H…. ?
    Jammer dat je gister niet kon helpen ๐Ÿ˜‰

  19. Bella says:

    Het is maar stil in logland!!..waaaaar ben jijjjjjjjjjjjjjj?

    xx Bel

  20. Daantje says:

    @Mike, verslag van concert staat online hoor ;-)) knufffffffffffff

Geef een reactie

