Eigen auto!!! deel II

In mijn vorig logje (heb ik zolang niets meer geplaatst? Ja ik leef nog hoor…) kon je, via een knappe fotobewerking van Ronny, meegenieten van “mijn eigen auto”. Uiteraard is deze auto niet echt van mijzelf maar is eigendom van en wordt bestuurd door Zandvoorter Peter Furth.

Peter liet zelf ook even zijn gezicht zien op dat log en dat vond ik zo leuk dat hij er abrupt een fan bij heeft. Met toestemming van Ronny heb ik de bewerking vergroot en ingelijst.

Afgelopen zondag vonden op het Circuit Park Zandvoort de finale races plaats en dat was een mooi moment om de foto’s (ik had ook het origineel afgedrukt) aan Peter te overhandigen.

Doordat het zaterdagavond erg laat was geworden (stappen met Elsje, waarover later meer…), en er aan het spoor wordt gewerkt waardoor ik met een omweg moest reizen, kwam ik pas tegen enen aan en na ff met Karin gebeld te hebben besloten we direct richting Peter te gaan. Gelukkig had hij even tijd en vond hij het erg leuk. Zie hier het fotografisch bewijs:

Karin@nospeedlimits.nl

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

13 Responses to Eigen auto!!! deel II

  1. Karin says:

    Het was gezellig zondag, ondanks dat het voor jou maar kort was…. WEK staat weer voor de deur en daar zullen we elkaar ongetwijfeld weer tegen gaan komen 🙂

    Groetjes, K

  2. Mickey S. says:

    @Karin Het was inderdaad te kort maar reuze gezellig, inclusief het sjampanje-handje van Sandor en uiteraard de foto-overhandiging met Peter.

    Het WEK? Probeer mij maar eens weg te houden!!!

  3. Karin says:

    Wees blij dat Sandor jou alleen een sjampanje hand gaf hihi 😉 ik was iets natter …

    En… jou proberen weg te houden…. denk er niet aan 🙂

  4. Natazz says:

    Leuke foto, en joh was die auto niet van jou. nou dat is flauw. hahaha.

    fijne dinsdag
    liefs natazz

  5. Ellis says:

    Jaaaaaaa stappen in Horst city met Mike! Heb nog nooit zo veel bier gedronken op een avond maar het was in xc3xa9xc3xa9n woord SUPER! Maar dat kwam natuurlijk ook door die geweldige band ;o)

  6. Mickey S. says:

    @Ellis: ’t klinkt nou net alsof ik altijd zwaar aan het bier zit en heb geprobeerd jou dronken te voeren… Whahahahaha!!!

  7. Ellis says:

    Hahahahaha geen idee hoeveel bier jij normaal drinkt maar ik hooguit 1 omdat ik meestal nog moet rijden.Denk zelfs dat ik meer heb gehad dan jij. Die 6 (of 7?) van zaterdag waren dus voor mij vrij extreem. Maar ja, als je ze krijgt aangeboden door de band zeg je natuurlijk geen nee hihihi.. ;o)

  8. Mickey S. says:

    Dat klopt. Jij had er inderdaad xc3xa9xc3xa9n meer op dan ik. Die 5 of 6 die ik er heb gehad was ongeveer net zoveel op 1 avond als ik er in de rest van het afgelopen jaar heb gehad en nxc3xb3g voelde ik hem!!!!

  9. Marika says:

    Mooi gedaan die fotobewerking, ’t is net echt. 😉

  10. Mischa says:

    Helemaal geweldig dat je de foto kon laten zien en overhandigen in Zandvoort.
    Is ook niet normaal eigenlijk he, dat je een eigen auto bezit mxc3xa9t je naam erop 😛

  11. Mickey S. says:

    @Mischa: Goed lezen Mischa:

    Uiteraard is deze auto niet echt van mijzelf maar maakt deel uit van van Kalmthout Racing

    😛

  12. Mischa says:

    Na lekker dan weer, ik had nog altijd n kleine droom om ook zo’n eigen auto te hebben, maar helas nu blijkt t niet waar te zijn.
    😉

  13. Daantje says:

    wat gaaaaaaaaaf!superdaggie dus voor jou;-)) knufffffffffffffffff

Geef een reactie

