Het geduld is beloond…

Een week of wat geleden plaatste ik een logje waarin ik zei dat geduld een schone zaak is. Velen van jullie vroegen zich af wat ik daar nu mee bedoelde.

Ik had intern gesolliciteerd op een functie als teamleader waarvoor diverse posities openstonden.

Gisteren kreeg ik in eerste instantie een brief thuis waarin stond dat de vacature was ingevuld en dat ik dus niet in aanmerking kwam. Dat verwonderde mij wel enigszins want ik was in de vaste overtuiging dat er meerdere vacatures openstonden.

Op mijn werk aangekomen werd ik, samen met een andere collega en mijn supervisors bij elkaar geroepen om te vernemen hoe de nieuwe organisatie eruit zou gaan zien. Dat was in eerste instantie een behoorlijke teleurstelling voor mij want op de plaats die ik zelf voor ogen had komt iemand anders te zitten. Maar nadat e.e.a. een beetje inzonk en mij gedachten weer wat tot rust kwamen begon ik in te zien dat het toch gewoon een hele positieve stap is.

Vanaf maandag ga ik aan de slag als teamleader outbound en ben ik toch blij met deze stap voorwaarts.

Enige nadeel: na een week late dienst mag ik nu wéér een week late dienst draaien…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

11 Responses to Het geduld is beloond…

  1. Roos says:

    Als je het ziet als een positieve stap dan kan ik maar 1 ding zeggen: GEFELICITEERD

  2. Mickey S. says:

    @Roos: Absoluut!!! Nu de teleurstelling weg is kijk ik vooruit en maak ik ook een stap voorwaarts.

  3. Natazz says:

    Gefeliciteerd, super hoor!

    en die late dienst overleef je vast wel. hihi.

    Fijne zondag vast
    liefs Natazz

  4. Gefeliciteerd… alle stappen voorruit zijn mooi meegenomen toch.

  5. Mickey S. says:

    @Natazz: Thnx… Dat zal ook wel lukken hoor, ben alleen een beetje gexc3xafsoleerd zo. Jij ook een fijne zondag.

    @Joan: Precies, zo is het. Nieuwe uitdaging, ik heb er nu toch zin in…

  6. Bella says:

    Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging Meneer Mickey!!..super

    x Bel

  7. Mickey S. says:

    Dank je wel Mevrouw Bella 😀

    x

  8. Ellis says:

    Dus we moeten je alweer een hele week missen nu? *snik*
    Maar heel veel succes met deze nieuwe uitdaging! :o)

  9. Mischa says:

    Heyy van harte met deze goede stap vooruit man !!
    Wanneer nemen we daar een biertje op? (kunnen dr ook best meer worden )

  10. Karin says:

    Late reactie, maar wel gemeend 🙂
    GEFELICITEERD

    Spreek je zo wel weer op msn 😉

  11. Daantje says:

    goed man een stappie vooruit! van harte!(die late dienst voerleef je ook wel;-))
    knufffffffffffffffffffffff

Geef een reactie

