Muse – Starlight

Ik ben nogal ouderwets als het om muziek gaat. Als gevolg daarvan vind ik maar weinig goed van wat heden tendage op de markt verschijnt. Maar soms hoor ik iets wat mij iets doet. Meestal gaat er dan even overheen en uiteindelijk vind ik dan uit om wie het gaat.

In dit geval werd ik op de band Muse gewezen door Mattijs en daar waar ik het vaak niet eens ben met zijn muzieksmaak moet ik in dit geval zeggen dat hij gelijk heeft. Lekkere theatrale, bijna dramatische muziek, iets waar ik wel van houd.

Het nummer Starlight kwam op 6 september uit en is regelmatig te beluisteren op Radio 3. En ja, het doet mij wat…

Klik op de singlecover om het nummer te beluisteren.

Muse – Starlight

Far away
The ship is taking me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

Starlight
I will be chasing a starlight
Until the end of my life
I don’t know if it’s worth it anymore
And hold you in my arms
I just wanted to hold
You in my arms

My life
You electrify my life
Let’s conspire to re-ignite
All the souls that would die just to feel alive

But I’ll never let you go
If you promise not to fade away
Never fade away

Our hopes and expectations
Black holes and revelations
Our hopes and expectations
Black holes and revelations

Hold you in my arms
I just wanted to hold
You in my arms

Far away
The ship is taking me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

And I’ll never let you go
If you promise not to fade away
Never fade away

Our hopes and expectations
Black holes and revelations
Yeah
Our hopes and expectations
Black holes and revelations

Hold you in my arms
I just wanted to hold
You in my arms

I just wanted to hold

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Muse – Starlight

  1. Ronny says:

    Dit is zeker een nice song!

  2. Mattijs says:

    Ik kon een grote glimlach zeker niet onderdrukken bij het lezen van dit logje. Je hebt ook een leuke timing Mike, morgen is namelijk de grote dag! Mattijs gaat EINDELIJK Muse zien.. Ik zal je nog weleens wat dingen sturen, misschien dat je smaak nog mee valt!

    Groeten Mattijs

  3. Natazz says:

    hij is al een tijdje bezig het nummer aan het downloaden en ik ben zooooo nieuwsgierig naar het nummer.

    En je hebt inderdaad weer een punt erbij, jij bent goed.

    fijne avond
    liefs Natazz

  4. Mickey S. says:

    Geduld is een schone zaak Natazz, is het al gelukt inmiddels?

    Ik weet niet of ik goed ben maar ik heb gewoon de ceedee waar het nummer opstaat!!! ;-))

  5. Collegatje gaat er vanavond ook heen. Het is inderdaad een lekker nummer.

  6. Mickey S. says:

    @Joan: Ja lekker hxc3xa8? Ik ben er ook positief door verrast.

    Mattijs (zie boven) is er ook heen…

  7. Mattijs says:

    Ik was inderdaad op dat moment aan het genieten van de opener! Wat een verbluffend optreden! Volgende keer ben ik er weer bij, ik heb ook alweer een Metallica-deal staan! HEt was ongelofelijk, ik kan niet meer praten in ieder geval..

  8. Marika says:

    Mooi nummer van Muse! 🙂

  9. Daantje says:

    Ben geen muse fan, maar klinkt aardig.. knuffff

Geef een reactie

