Euro Racing Limburg

Gisteren was in Roermond de officiele ondertekening en bekendmaking van een autosportspektakel op de nog aan te leggen snelweg A73 bij Roermond genaamd Euro Racing Limburg.

Aangezien de dames Karin en Nancy wel uitgenodigd waren maar zelf geen tijd hadden hebben ze mij gevraagd hen te vertegenwoordigen. En dat was natuurlijk een kolfje naar mijn hand.

De persconferentie vond plaats in de Roertunnel, waar deze week meer spektakel plaats vond, in de vorm van een aantal theatervoorstellingen voor omwonenden. ’s Avonds om 7 uur vond de ondertekening van het convenant plaats, wat gepaard ging met een dansshow en een spectaculaire entree van Jos Verstappen, die slechts een paar kilometer van deze plek werd geboren.

De avond werd afgesloten met een korte maar spectaculaire demonstratie van Verstappen, die voor de gelegenheid achter het stuur kroop van de Tyrrell-Ford 025 waarmee hij in 1997 uitkwam in de formule 1.

Meer foto’s vind je door hier te klikken. Voor het officiële verslag klik je hier

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

6 Responses to Euro Racing Limburg

  1. Mischa says:

    Helemaal te gek, dat je hier bij mocht zijn !!!
    Op naar de maand Juni en dan maar feesten he 😀

  2. Natazz says:

    Dat was een mazzeltje dat je daar heen mocht.

    Fijne vrijdag

  3. Roos says:

    Hou maar een plekje voor ons vrij hoor daar aan de A73 😀

  4. Daantje says:

    jij bofkont!, nou tis gelukt hoor met de linkjes gossie wat een werk, hele bevalling 😉 ben benieuwd wat je er van vind?? heb de kleur gebruikt van web-log..zelfde kleurcode maar bij mij op t scherm wijkt t toch wat af, gek he? maarja ik vind het wel prima zo eigenlijk ;-))
    fijne zondag verver, knufffffffffff

  5. Bri says:

    Zo daar ben ik weer eens hahaha, is weer even geleden dat ik door logland dwaal. Beter laat dan nooit toch….

    Wowwwww wel kaassie voor jou toch 😉

    De beste wensjes nog voor een mooi 2007 en een dikke kusssssss van mij

Geef een reactie

