WTCC tests @ Zandvoort

De voorbereiding voor het komende WTCC seizoen zijn in volle gang en daar dit fraaie kampioenschap 4, 5 en 6 mei Circuit Park Zandvoort aan gaat doen hebben een aantal teams besloten hier nu al te gaan testen.

De teams van BMW Italy/Spain en Chevrolet zijn al sinds maandag actief, morgen zullen Chevrolet, met Robert Huff en Alain Menu, en BMW Germany, vertegenwoordigd door Jxf6rg Mxfcller en Augusto Farfus hun tests afwerken…

… en ik ben erbij!!!

Donderdag of vrijdag zal er een uitgebreid verslag volgen, zowel hier (in woord) als daar (in beeld)

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

2 Responses to WTCC tests @ Zandvoort

  1. Ellis says:

    Als jij straks in de trein stapt dan draai ik me daarna eerst nog een paar keer om voordat mijn wekker gaat! Maar heel veel plezier in ieder geval. Hoop dat je mooie plaatjes kunt schieten :o)

  2. Karin says:

    Onwijs veel plezier, maar na vandaag kan ik zeggen dat je dat gaat lukken 🙂

Geef een reactie

