Nieuwe spulletjes

Het pand waar ik nu woon wordt gesloopt. Ook hier zullen appartementen verrijzen die ongetwijfeld te duur worden. Erg vind ik dat niet want ik lijk mijn stekkie gevonden te hebben.

Omdat mijn verhuizing dus verplicht is krijg ik van de gemeente (eigenaar van dit pand) een verhuisvergoeding (oprotpremie) en deze is van de week over gemaakt. Reden genoeg dus om eens een electrozaak binnen te lopen en mijn “nieuwe” start ook fysiek vorm te geven.

En dus ben ik vanaf 9 mei de trotse eigenaar van een nieuwe koel/vriescombi, een gasfornuis met electrische/hetelucht oven, een wasmachine, een magnetron, een frituurpan en een Philips Senseo…

…en ja, ik heb ook nog geld over.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

8 Responses to Nieuwe spulletjes

  1. Roos says:

    Dat is leuk shoppen! Geen droger?

  2. Natazz says:

    Leuk zo’n oprotpremie. hahaha.

    En daarom ging je dus verhuizen, ik hoop in elk geval dat je het goed naar je zin gaat krijgen in je nieuwe huisje

    fijn weekend nog,
    liefs Natazz

  3. Mickey S. says:

    @Roos: Nee, nog niet. Ik denk er wxc3xa9l over na…

    @Natazz: Ja, met zo’n premie op zak is het lekker winkelen 😀

    Ik ga het zeker naar mijn zin hebben en ik kan dan ook al niet meer wachten…

  4. Mischa says:

    Met zo n premie is het lekker shoppen 😀
    Groot gelijk hoor, nieuwe stek, nieuwe spullen, en helemaal als je het bijna kado krijgt.
    Dus de droger komt nog lees ik, nu de biertender nog hahaha

  5. Mickey S. says:

    @Mischa: Ja, da’s inderdaad lekker winkelen: “Doe mij die maar, …en die, …en die”. 😀

    Ik zie het inderdaad ook als een nieuwe start en die spullen helpen erbij. Die droger zal er wel eens komen maar heeft nu nog geen prioriteit en de biertender komt er helemaal niet. Zonde van mijn geld, kan ik beter een kratje kopen.

  6. Bella says:

    COOOOOOOOOLLLLLLLLLLL…hoop dat je een heel gelukkig leventje mag hebben in je eigen nieuwe stekkie…

    xx Bel

  7. Marika says:

    Lekker hxc3xa8 zo’n oprotpremie? Kreeg ik ook een jaar of 5 geleden toen ik moest verhuizen omdat mijn huis op de slooplijst stond. Maar ja ik was het grotendeels al kwijt aan het opknappen van de nieuwe woning. Toch bleef er nog een beetje over voor een Sony Cybershot en een X-Box. :o)

  8. Brigitte says:

    Die Senseo ziet er uitnodigend uit,
    hahaha
    maar lekker al die nieuwe spulletjes..
    Geniet er maar van, in je nieuwe huisje, ziet er goed uit.

    Groetjes Bri…

Geef een reactie

