Wit is ook maar zo…. wit!!!

Nadenkend over wat te doen met de muren van de woonkamer/keuken wist ik wel dat ik het niet meer wit wilde, Wit is ook maar zo…. wit!!!

Rondstruinend in de bouwmarkt stootte ik op Couleur Locale van Flexa. In de serie Siena (een van mijn favoriete steden in Italië) viel mijn oog op Soft Terra.

En dat is het geworden…

Zo was het:

En zo is het nu:

Ik vind het mooi. En jullie?

Inmiddels zijn ook de spulletjes gearriveerd en ben ik ook druk bezig om al veel klein spul over te brengen. Waarschijnlijk is dit voorlopig mijn laatste logje. Morgen nog even verder met opruimen op de oude stek en vrijdag ga ik helemaal over. Ik zal daar nog even zonder internet zitten maar hoop zo spoedig mogelijk weer online te komen.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to Wit is ook maar zo…. wit!!!

  1. Ellis says:

    Het zit er al netjes uit zo. En straks met alle spulletjes er in is het echt JOU huisje! Heel veel succes met verhuizen en over een dikke maand drinken we er een (of twee) op :o)

  2. Ronny says:

    Ziet er goed uit! En de “Couleur Locale” reeks heeft meerdere mooie kleuren in zijn assortiment. Daar zijn bij ons ook meerdere muren mee voorzien van een fris tintje ;-))

  3. Natazz says:

    Mooi kleurtje, inderdaad wit is ook maar zo wit.

    Heb je ook een balkonnetje eigenlijk?

    Succes met verhuizen en tot snel.

  4. Mischa says:

    Ziet er goed uit Mike !!!

    Zo te zien heb je toch wat lijm door de verf gedaan want het blijft toch goed plakken 😛

    Benieuwd naar het eind resultaat, maar dat gaan we, zoals Ellis al zei, snel zien.

    Enne,.. denk om je rug he.

  5. ~Nicky~ says:

    ziet er heel mooi uit ! Ik ben gelukkig nog nxc3xa9t op tijd om je veel succes te wensen met de verhuizing, hopelijk regent het niet zo hard zoals ze voor hier voorspellen ……. :o) gelukkig woon je ver weg hihi.

  6. Ellis says:

    Als je nou een lift had gehad dan waren Bri, Mischa en ik vast wel komen helpen morgen want verhuizen met een lift zijn wij errug goed in :o)
    En nu ik er eens over na denk heb ik volgens mij hier in huis ook wat lokale kleuren, maar dan in het blauw uiteraard (volgens mij iets van Kreta ofzo)

  7. Roos says:

    Wordt mooi hoor!! Enne heb je je brievenbus intussen al ontdekt?

  8. berry says:

    ook al ben ik zelf een groot wit liefhebber, vind dit wel erg mooi staan. lekkere warme kleur. Denk dat je daar snel thuis zal voelen.

  9. Marika says:

    Ha gelukkig geen wit, dat vind ik zo klinisch. Dit is een mooie kleur hoor die je nu gebruikt hebt, veel warmer!

  10. Daan says:

    wit yukkkkkkk…ben antiw wit 😉 hooguit gebroken wit..maarja das al niet meer wit he 😉 ik vind dit en hele mooie kleur!!!
    maar zienn is beter dan omschrijven hoor 😉
    ik heb ook coleur locale in huis..wel ietsie feller maar goed ;-))

Geef een reactie

