Boeken eindelijk uitgepakt.

Ik ben gek op lezen. En behalve dat ik om die reden graag boeken om mij heen heb vind ik het ook nog eens erg gezellig om een boekenkast in de woonkamer te hebben.

Hier schreef ik nog dat het plan was om planken boven de bank te hangen maar behalve dat het zeker niet goedkoper was dan een boekenkast leek het mij achteraf bezien ook nog eens onpraktisch.

Dus toog ik gisteren na het werk naar Venlo, alwaar een Kwantum zit. Aldaar slaagde ik voor 2 boekenkasten. Na ze, met behulp van een goede vriend, boven gekregen te hebben kon ik ze gaan monteren. Hoewel ik best wel 2 linkerhanden heb gaan dit soort dingen mij meestal wel goed af en vlotjes had ik de beide kasten in elkaar.

Wachten kon ik niet meer en dus werden de dozen met boeken te voorschijn getoverd en kon ik gaan inrichten.

Nu mijn boeken eindelijk hun plek gevonden hebben voel ik mij meer dan ooit…

THUIS!!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to Boeken eindelijk uitgepakt.

  1. Ellis says:

    Ojxc3xa9e… die staan al lekker vol! En wat nou als je nog een boek gaat kopen? Koop je er dan meteen nog een kast bij?
    De auto’s hebben gelukkig ook weer allemaal een plekje gekregen. Is dat een foto van jezelf daar bovenin?
    Tot over 2 weken!

  2. Mickey S. says:

    @Ellis: Nxc3xb3g is er wel wat ruimte maar het is inderdaad wel al voller dan geanticipeerd.

    Die foto bovenin is inderdaad een (uit mijn hoofd) 7 jarige Mickey… 😛

  3. QB says:

    Mooie kast hoor 🙂 incl boeken dan he..
    Ik ben blij dat je eindelijk je eigen plekje hebt gevonden MickeyS..er is nix belangerijkers dan je eigen plekje op aarde!!

    Geniet van je zondag…

    Xknufkuzje..B

  4. Mischa says:

    Ziet er goed en gevuld uit!!
    Heb je ze allemaal wel helemaal gelezen?

  5. Mickey S. says:

    @Queen Bee: Thnx. Dat klopt helemaal. Ik ben er dan ook erg blij mee.

    Jij ook meis!!!

    knuffffkussss….

    @Mischa: Ja hoor, allemaal!!! ;-))

  6. Daantje says:

    hahaha linker kast… 2e vak van odneren… die 5 boeken links hebbik ook ( 1 oranje en 4 blauwe) hahahaha grappig.
    gezellig zo hoor.. t word steeds meer thuis he, super!

  7. Bri says:

    Hey Mike staat siper en lekker overzichtelijk zo en heeerlijk vol!

    Liefs en een knufffff Bri en de rest 😉

  8. Bri says:

    Hey mike jouw bank heeft de mijne gevodnen hoor hahahaha

    Lieve groetjes uit Den Haag

  9. Marika says:

    Jammer de meeste titels kan ik net niet ontcijferen, volgens mij zie ik daar wel ergens de kop van Clinton? 😉
    Lekker vol staat ‘ie al, die van mij puilt ook behoorlijk uit, dat wordt weer uitbreiden binnenkort. 🙂

  10. Mickey S. says:

    @Marika: Ja dat klopt, da’s inderdaad de biografie van Bill Clinton. Als je meer titels wilt zien moet je maar eens langs komen!!! ;-))

Geef een reactie

