Alsnog: Een sprookjesbruiloft…

Het bruidspaar is inmiddels op een korte huwelijksreis maar hier dan toch nog een verslag van mijn kant. Ik had namelijk geen camera bij me omdat ik gewoon gast wilde zijn en ongestoord wilde genieten van deze mooie dag.

Maarja, het bloed kruipt toch waar het niet kan gaan en dus heb ik met de telefoon toch nog wat fotootjes gemaakt. Echter kon ik, door de verhuizing, eerst de USB-kabel van mijn foon niet vinden en moest vervolgens ook nog even op zoek naar de cd-rom met de benodigde software. Missie geslaagd, zoals hier te zien zal zijn.

De bruiloft was sprookjesachtig. Roos en Ronny hadden Dierenpark Amersfoort uitgezocht om elkaar het jawoord te geven en wat is er mooier dan trouwen midden tussen de tijgers, vale gieren en Jakhalzen? Helaas heb ik dat gedeelte niet vastgelegd maar hier kon je een aardige impressie krijgen.

Maar even terug naar de aankomst bij het Dierenpark. Verzamelpunt was het pleintje voor de ingang, alwaar ook het bruidspaar zou arriveren. Sommige mensen waren ervan overtuigd dat ik hier al eerder was geweest. Wat denken jullie?

Nadat de gasten verzameld hadden en de spanning zo langzaam opliep verscheen er een mooie oude Bentley ten tonele en maakte het bruidspaar zijn opwachting.

In het publiek waren de ohhh’s en ahhh’s niet van de lucht en zeg nou zelf, is het niet een prachtig paar?

Door een medewerkster van het Dierenpark werden we naar “het Paleis van Koning Darius” gebracht. Het weer werkte schitterend mee en in het park was het druk en dus keken ook de bezoekers hun ogen uit. Voor wie de weg kwijtraakte was men zo vriendelijk geweest ook nog bordjes neer te zetten.

Na het “jawoord” (wat mij tot twee keer toe een gefluisterd YESSS!!! ontlokte) en de felicitaties was het tijd voor de bruidstaart. En daar bleek dat ik nog een onverwachtse rol speelde…

De taart was overigens heerlijk, hè Daantje? 😉

Bij de traditionele groepsfoto’s zijn we ook nog even van de traditie afgeweken…

…maar gelukkig was er hulp van zijn vader om Ronny weer keurig met zijn voetjes op de grond te krijgen.

Hierna ging het bruidspaar het park in voor de verdere fotosessie en werden de gasten door 2 gidsen rondgeleid. Deze rondleiding bleek nog een onverwachtse openbaring te worden voor mij, en zeker ook voor de andere gasten. Ergens heb ik het gevoel dat deze uitgebluste polygamist volgend jaar een glijbaan tegemoet kan zien op zijn verjaardag. 😉

Bij terugkomst in het restaurant bleek ook het bruidspaar inmiddels weer boven water te zijn en werd het langzaam tijd om te gaan eten. Het diner was heerlijk en ook het ijs werd met smaak opgepeuzeld. Ik heb nog mijn best gedaan om de toespraak van de vader van de bruid te verstoren met mijn vervelende hoestje maar gelukkig is dat niet gelukt.

Hulde voor Wim, geweldige toespraak, waarbij we weer iets over Ronny hebben geleerd (inmiddels uitgehuppeld, Ronny?) en zeker ook voor ceremoniemeester Daantje, die in alle bescheidenheid het verloop van de dag in goede banen wist te leiden.

Wim & Daantje.

Ik heb een geweldige dag gehad en was vereerd dat Roos & Ronny mij erbij wilden hebben. Ik wil dan ook afsluiten met een citaat van Bri, die deze dag fantastisch wist te omschrijven: “We vonden het een heerlijk ongedwongen, toch zeer sfeervolle bruiloft en helemaal alla Roos en Ronny.” Deze woorden kan ik niet overtreffen, alleen van harte onderschrijven.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Alsnog: Een sprookjesbruiloft…

  1. Mischa says:

    Mike, ik vind dat je er n mooi verslag van heb gemaakt.
    Nu weet de rest ook n beetje hoe t gegaan is :o)

  2. Bri says:

    Hey leuk om hier de dag weer eens te beleven hihi, vond het ook een heerlijke/bijzondere dag. En wat het weer betreft was het ook precies de juiste dag dus helemaal zoals het zijn moest.

    Dikke kuzzzz en mooi verslag Mike, mis alleen de foto van de glijbaan?

  3. Vonnie@Work says:

    Hoi Mike,
    Ik vond het onttzettend gezellig. Leuk om je te “leren” kennen.

    Liefs,

  4. Vonnie@Work says:

    — 1 T natuurlijk, :-

  5. Vonnie@Work says:

    met 1 T natuurlijk, :-

  6. -=me=- says:

    Ziet er goed uit , en jij ook mike in pak.. 😉

  7. Daantje @ Work says:

    hahaa heb heerlijk zitten lezen joh!( hier op t werk) jah die taart was heeeeeeeeeerlijk! echt een heel leuk verslag, gaat best goed zo met je foon ;-))
    dank voor de hulde 😉 dikke knufffffffffff

  8. ~Nicky~ says:

    klinkt als een heerlijke dag ennne, ik kan “alles” in gedahten voor me zien want in die Zoo ben ik hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l vaak geweest (woonde er niet ver vanaf).

    En Roos en Ronny gefeliciteerd ;).

  9. Claudia says:

    Hahaha ik heb natuurlijk al alles in geuren en kleuren gehoord..Maar toch is het iedere keer weer leuk om wat te lezen.
    Mijn 1e reactie aan Daantje was: helemaal een dag a la Roos en Ronny..hiihihihihihihi

Geef een reactie

