Even oefenen…

Toen Ronny heel even zijn hielen lichtte nam ik direct mijn kans waar om even te oefenen…

Foto xa9 Wim Hoogendoorn

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Even oefenen…

  1. Nancy says:

    Ghehehehehe.. Ouwe snoeperd ๐Ÿ˜‰

    Heb je Minni al een aanzoek gedaan? hihi

  2. Roos says:

    Je zag er in ieder geval super uit Mike!

  3. Daantje says:

    lol,dit heb ik niet eens meegekregen ๐Ÿ˜‰ maar sluit me bij onze mooie bruid aan!je zag er super uit Mike! knufffffffff

  4. Daantje says:

    lol,dit heb ik niet eens meegekregen ๐Ÿ˜‰ maar sluit me bij onze mooie bruid aan!je zag er super uit Mike! knufffffffff

  5. Mickey S. says:

    @Roos & Daantje: Nou moeten jullie me niet verlegen gaan zitten maken hoor….

  6. -=me=- says:

    Oefenen waarvoor ? ๐Ÿ˜‰
    En zag er goed uit in pak Mike ๐Ÿ™‚

  7. Ellis says:

    Staat je goed Mike! Alleen jammer dat deze bruid al vergeven was ;o)

  8. Bri says:

    Heyyyyy bruiloft in zicht hehe ๐Ÿ˜‰

    maar het staat je goed zo hoor, dus op naar het aanzoek.

    Liefsss Bri enne drie maanden rotterdam, vertel??

    Heb je onze post nog gehad?

  9. Huub says:

    Hรฉ Mickey macho en dat voor zo`n klein ventje ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

