3 jaar (en 2 dagen) Mickey S.

Door veel beslommeringen (werk, autosport, Hyves…) is het een beetje langs mij heen gegaan maar afgelopen dinsdag bestond “Een “klik” in het leven van Mickey S.” 3 jaar.

Ondanks dat ik wat minder log dan voorheen is er nog steeds geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen. Ik heb er, ook na 335 logjes, nog steeds geen genoeg van.

Ook lees ik af en toe graag terug. De logjes, ook al maak ik zelden of nooit dagverslagen, vertellen bij elkaar een verhaal en het is altijd weer leuk om terug te lezen en je weer te herinneren hoe je je toen voelde of met wat voor insteek je een bepaald logje hebt geschreven. En ook de reacties blijven altijd weer leuk om terug te lezen.

Web-log is ook een soort community en ik heb al heel wat mensen leren kennen op deze wijze, en ook door de “voorganger”, Veronica ID. Sommige mensen zijn inmiddels weer uit beeld verdwenen, een enkeling zelfs zomaar zonder iets te laten weten, anderen zijn er bij gekomen of weer opnieuw begonnen. Sommigen van jullie ken ik alleen via de logjes, anderen heb ik ook in het echt ontmoet En de harde kern? Die is er nog altijd. Sommigen inmiddels getrouwd, anderen verhuisd (waaonder ikzelf) maar allemaal nog steeds aanwezig, zowel in de cyberwereld als ook IRL en nog steeds allemaal heerlijk prettig gestoord.

Inmiddels maak ik ook een tweede log, welke een wat serieuzer karakter kent en alleen maar over autosport gaat. Want dat blijft, in combinatie met fotograferen, mijn grootste liefde. Ook heb ik mij (eindelijk) aangemeld bij Hyves. Maar hoe leuk ik dat (toch) ook vind, het zal nooit web-log kunnen vervangen voor mij.

Spit eens rond in je eigen archieven, en die van mij, en geniet eens terug van al die zin en onzin uit jouw en mijn leven.

Eén logje van mij grijp ik even in het bijzonder terug. Vandaag is het namelijk exact 3 jaar geleden dat mijn collega Bjorn op de werkvloer is gestorven na een tragisch ongeluk. Dit droevige feit is bij ons op de werkvloer dan ook (al bijna traditioneel) herdacht met een minuut stilte. Het vijfde logje dat ik ooit plaatste, amper 3 dagen op web-log, blijft voor mij het meest indringende en ingrijpende logje dat ik ooit heb gemaakt en maandag 26 juli 2004 zal bij mij altijd in herinnering blijven als “Zwarte Maandag”.

Het uiterlijk van dit weblog is in de loop der tijd een paar maal flink gewijzigd maar uiteindelijk ben ik erg blij met de layout zoals die is, een layout die in een beoordeling zeer goed werd ontvangen en mij een gouden award opleverde. Hier was ik stiekem blijer mee dan ik wilde laten blijken.

We gaan op naar het volgende jaar en ik kan nu al zeggen dat er dan weer een heleboel veranderd zal zijn, o.a. mijn woonplaats, maar daarover later meer. Voor nu geniet ik nog even van 3 jaar (en 2 dagen) Mickey S.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

12 Responses to 3 jaar (en 2 dagen) Mickey S.

  1. Maurice says:

    He Mike,

    Was idd ff n heftig moment vanmiddag, die beelden blijven me voorgoed op t netvlies staan.
    Maar goed, ik schrok vanmiddag ook een beetje dat je je carriere in rotjeknor waarschijnlijk gaat voortzetten. Maar goed ik wens je alle geluk en dat raceweekendje komt wel n keertje snel…..veel plezier bij de DTM dit weekend!!

  2. Mickey S. says:

    @Maurice: Een heftig moment was het zeker en ik ben dan ook niet te beroerd om toe te geven dat het mij ff brandde achter mijn ogen, voora toen ik zag hoe moeilijk Rien het weer had…

    Jij gaat zxc3xa9ker nog eens naar Zandvoort komen, dat wxc3xa9xc3xa9t ik gewoon.

    Dat ik naar Rotterdam ga wil niet zeggen dat wij geen contact meer zullen hebben. Er is email, (mijn bedrijfs-emailadres zal niet veranderen) telefoon en zoals je net hebt gelezen gaat ook dit log niet uit de lucht.

    Ik kom in september sowieso nog even langs om mijn pasje in te leveren en evt nog wat zaken af te handelen. Je ziet me dan wel ff voorbij schuiven.

  3. ~Nicky~ says:

    hxc3xa9 grappig, je bent de derde al vandaag waarvan ik lees dat ze hun ‘verjaardag’ vvergeten zijn, en nu bij jou bedenk ik me pas dat dat voor mij xc3xb3xc3xb3k geldt ! Ik was er 26.06.2004 voor het eerst… lang eigenlijk hxc3xa9.

    Zo’n dag als wat er met je collega gebeurd is dat zal je nooit meer vergeten, vreselijk.

    En rotjeknor ?? Is dat niet een beetje ver rijden elke dag ? Of ga je wxc3xa9xc3xa9r verhuizen ;).

  4. Mickey S. says:

    @Nicky: Ja da’s zeker een end rijden. Dat ga ik dus ook niet elk dag doen. I zal voolopig doordeweeks in een hotel verblijven maar zal uiteindelijk ook gaan verkassen naar het westen.

  5. Maurice says:

    ja idd Rien was behoorlijk aangeslagen…ook begrijpelijk…ik moest op die dag de heli opvangen en dan weet je dat t ernst is…maar goed, fijn dat geodis t nog steeds herdenkt, ook begrijpelijk.

    Zekers houden we contact en zeker dat ik met de autosportkenner n keer n weekend op stap ga…komt goed!

  6. Marika says:

    Gefeliciteerd met het 3-jarig (en 2 dagen) bestaan van je weblog! Ik lees vooral op dit log omdat je hier over allerlei dingen schrijft en niet alleen over autosport, ik heb niet zoveel met autosport. :o)

    Ik vind het ook altijd leuk om de archieven nog eens door te spitten. Op mijn log heb ik regelmatig iets opgezocht omdat ik niet meer precies wist wanneer iets was gebeurd. Handig zo’n archief! 😉

  7. Marika says:

    Gefeliciteerd met het 3-jarig (en 2 dagen) bestaan van je weblog! Ik lees vooral op dit log omdat je hier over allerlei dingen schrijft en niet alleen over autosport, ik heb niet zoveel met autosport. :o)

    Ik vind het ook altijd leuk om de archieven nog eens door te spitten. Op mijn log heb ik regelmatig iets opgezocht omdat ik niet meer precies wist wanneer iets was gebeurd. Handig zo’n archief! 😉

  8. Marika says:

    Gaat lekker hier, kreeg net een proxy error toen ik een reactie wilde plaatsen en nadat ik op refresh klikte stond het er ineens 2 keer. :-/ Oja en mijn gegevens blijven niet staan, ook zo raar. Heb je toevallig net iets toegevoegd aan je weblog, een of ander script? Ik heb dat ook een keer gehad en dat bleek toen door zo’n script te komen, het maakte veel uit waar het toegevoegd was i.v.m. het laden van de weblog.

  9. -=me=- says:

    Nou ik kan het ook niet laten hoor.. al zeker 4 jaar log ik, soms ben ik het zat, en dan verdwijn ik ff. En wat layouts betreft heb ik er al tig gehad 😉

  10. Claudia says:

    Tja time flies when you’re having fun 😀
    Maar het gaat echt wel snel, ben inmiddels vergeten hoe lang ik bezig ben met mijn webloggie. 😀
    Veel plezier/succes bij DTM.

  11. Bri says:

    Yessssssss je komt dichterbij 😀 😀 😀

    Liefs en kuzziesssss uit Sweet Lake City

  12. Bri says:

    Zie je snel, liefsssssssss Bri en de rest natuurlijk hehe

Geef een reactie

