Bijna vakantie…

Zo, nog vier dagen werken en dan mag ik lekker 3 weekjes helemaal zelf bepalen wat ik ga doen.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

17 Responses to Bijna vakantie…

  1. Natazz says:

    Lekker hoor dat word genieten.
    Wij hebben nu vakantie alleen is de eerste week alweer voorbij helaas

    fijne week

  2. Roos says:

    Jaaaaaa, ik weet wat!!
    Zwangere-zich-vervelende-ik vermaken 😀

  3. Marika says:

    De laatste loodjes, hopelijk zijn ze niet te zwaar. 😉 Fijne vakantie alvast!

  4. Ellis says:

    Heerlijk! En heb je al plannen gemaakt?

  5. vonnieb says:

    Geniet van je vakantie 🙂
    Liefs -x-

  6. daantje says:

    jajajaja vertel..wat ga je doen??

  7. Daantje says:

    nou!! vertel nou!! hahahaha CU! knuffff

  8. Claudia says:

    En en en wat heb je allemaal gedaan??
    Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.

  9. Marika says:

    Nog steeds vakantie aan het vieren? 😉

  10. Mickey S. says:

    @ Allen: Ik doe eigenlijk precies datgene wat een mens zou moeten doen tijdens zijn vakantie: NIX!!!

  11. MissMaureen says:

    en wat heb je allemaal gedaan op uwen vakantie MickeySsje…

    x

  12. Mickey S. says:

    @MissMaureen: Helemaal niets waar ik geen zin in had. Ik heb lekker gerelaí en, na 5 weken hotel, genoten van mijn eigen huisje (en dat blijf ik ook wel ff doen)

  13. -=me=- says:

    Ben je aan het genieten???

  14. Marika says:

    Rotterdam of Horst? Nou ja ik heb maar voor Horst gekozen, ben er wel nooit geweest maar het kan nooit erger zijn dan Rotterdam. *hehehe* 😀

  15. MissMaureen says:

    ennnnnnnnnnn ben je al gaan werken?????

    x

Geef een reactie

