Kerstsfeer 2007

Toen ik gistermorgen opstond en de gordijnen open trok werd ik verrast door een wonderbaarlijk mooi tafereel.

Origineel? Vast niet, ik denk dat bijna iedereen wel een dergelijk tafereel zag. Ik heb er in ieder geval al genoeg voorbeelden van gezien.

Dit prachtige tafereel deed mij definitief het besluit nemen om Casa Mickey toch om te toveren in een kerstsfeer. Dus ben ik alsnog op een kerstboom uit gegaan en in Venlo vond ik er een.

Nou heb ik door verschillende redenen de laatste tijd wat “minder goed” in mijn vel gezeten maar heb ik ook weer wat licht aan het einde van de tunnel gezien. En met mijn huisje in kerstsfeer wordt dat lichtje weer iets helderder.

Natuurlijk heb ook ik, zoals zovelen, een kerstpakket gekregen van mijn werkgever en het leek mij wel een leuk idee om deze op de tafel uit te stallen. Waarvan akte…

Als ik dan zie waar vele mensen in andere werelddelen mee te kampen hebben wordt ik weer wat nederig en stel ik vast dat mijn problemen eigenlijk niets voorstellen.

Zie je, het werkt. Ik kom steeds beter in mijn vel te zitten.

Langs deze weg wil ik iedereen die dit log nog steeds bezoekt een fantastisch kerstfeest toewensen en meteen ook de hoop uitspreken dat we, ieder op onze eigen manier, een knallend 2008 tegemoet gaan…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

7 Responses to Kerstsfeer 2007

  1. Natazz says:

    Je baas heeft je goed verwend, leuk pakket. En gezellig hoor je boom, zo kom je toch nog in kestsfeer

    fijne feestdagen en geniet ervan
    liefs Natazz

  2. BBqueen says:

    He MickeySS..

    Vanaf deze plaats wil ik jou ook een ontzettend goed 2008 wensen! Dat er maar een hele grote ster mag staan aan het einde van de tunnel..oftewel dat het voor jou maar een schitterend nieuw jaar mag worden!!

    Hele fijne feestdagen..

    Liefs van mij, Bel x

  3. Karin says:

    Hele fijne kerstdagen Mike, ga er lekker van genieten 🙂

  4. Marika says:

    Wat een sfeervolle foto’s! Leuk dat je toch nog een boom hebt gehaald, wat een beetje (nou ja beetje) rijp al niet kan doen hxc3xa8? Het was net een sprookjeswereld.

    En het kerstpakket is de moeite waard zo te zien, leuk hoor!

    Ik wens je ook via deze weg hele fijne kerstdagen toe, en alvast een gelukkig nieuwjaar. 🙂

  5. Brigitte says:

    leuke boom, en een mooi kerstpakket…
    wens jou fijne dagen toe, en alle goeds voor 2008..

  6. Daantje says:

    hey je web-log is nog zoooooooo 2007!
    dat kan echt niet hoor 😉 hihi knufff

  7. Marika says:

    Heb je die kerstboom nu nog niet opgeruimd? 😉

Geef een reactie

