Planken opgehangen…

Zo, ff een mini-update. Heb de laatste tijd niet heel veel fut gehad om uitgebreid dingen te gaan doen in huis. Maar ik wil toch ook wel weer verder en afgelopen zondag lukte dat wel weer even, al kwam ik minder ver dan oorspronkelijk gehoopt.

Ik heb de planken weer opgehangen zodat ik mijn CD’s en DVD’s weer kwijt kon. Daarmee zijn er wederom een aantal dozen verdwenen en wordt het meer en meer een echte woonkamer.

De foto’s:

De zit- en audio/videohoek is, op lamp en foto's na klaar.

Het eet- en pc gedeelte kent nog wat werk maar ook daar komt langzamerhand lijn in.

Verder nog een paar leuke foto’s:

Een blik vanuit de woonkamer op de achtertuin...

....en vanuit de tuin de kamer in.

De voorkant. Sommigen kennen deze foto al.

Het bouwjaar staat vermeld boven de voordeur(en)

Volgende project: De foto’s!!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

9 Responses to Planken opgehangen…

  1. Marika says:

    Dat ziet er hartstikke gezellig uit! Wat leuk gedaan met die gordijnen en het houtwerk kleurt er zo mooi bij. ๐Ÿ™‚

  2. Roos says:

    Wauw Mike!! Top!
    Is niet te vergelijken met het cuppenpedje (of hoe heten het ookal weer) he?

  3. Natazz says:

    Je hebt echt een super mooi huisje, ik ben gek op zulke oude woningen.
    Het ziet er ook erg netjes uit bij je en die plankjes zijn alweer goed gevuld. ๐Ÿ˜‰

  4. Mickey S. says:

    @Marika: Ja hxc3xa8, ik ben er zelf ook erg blij mee!!! ๐Ÿ˜€

    @Roos: Nee da’s een melkwegstelsel van verschil. Maar dat vonden we van de Molenstraat ook wel. Desalwelteplus was ik bang voor wat ik dar opgaf en hier zou terugkrijgen. Deze angst is ongegrond. De huizen zijn niet met elkaar te vergelijken maar in beiden voel ik mij heerlijk!!!

    @Natazz: Dank je. Ik ben er zelf ook erg blij mee. Het vullen van die plankjes was een kwestie van dozen uitpakken… ;o))

  5. Ronny says:

    ziet er goed uit! binnenkort komen we het even in levende lijve bekijken ;D

  6. Mickey S. says:

    @Ronny: Daar kijk ik naar uit!!! ๐Ÿ˜€

  7. Daantje says:

    Ziet er goed uit,op naar de foto’s ๐Ÿ˜‰ knufff

  8. -=me=- says:

    mooi huissie, en ehm, wat heb jij veel baseball petjes ๐Ÿ˜€ leuk ๐Ÿ™‚

  9. Daantje says:

    graag gedaan!( de kaart ;-))
    ja je maakt wat mee he smorgens hihi, dit moest ik ff van me aftikken.. net als Anouk concert overigens ;-))

    dikke knufffffffffff

Geef een reactie

