Back In Love Again

Zoals jullie weten ben ik een groot Porsche-fan. Dat is zo en dat blijft zo. Maar zijn er dan nog andere merken waar ik voor warm loop? Uiteraard!!!

Al sinds jaar en dag ben ik ook een groot bewonderaar van het Britse merk Aston Martin. Dit merk, sinds kort weer los van Ford en dus zelfstandig, bouwt altijd weer mooie, edele sportwagens en de laatste in dit rijtje is de DBS, ook wel gezien als de opvolger van de DB9.

Toegegeven, het is niet de meest sportieve auto die er te krijgen is maar met een topsnelheid van 307 is het nou ook weer geen watje. Maar er is iets waardoor ik deze auto zou verkiezen boven welke Ferrari, Lamborghini of Bugatti ook, met uitzondering van de Porsche 911 GT3 RS of -Turbo. Zijn looks!!!

Oh Mijn GOD!!! Wat vind ik dit een prachtige auto:

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

3 Responses to Back In Love Again

  1. Natazz says:

    Dacht ik even dat je een schone dame aan de haak had geslagen maar ik had het helemaal mis. Maar je hebt wel smaak hoor, tis een prachtige auto.

    fijn weekend

  2. Peter says:

    Waarom maak je zomaar fotos van mij auto?

    :D:D:D

  3. Roos says:

    Mooi!
    Hier is het errug nat, hopelijk daar droog?
    Tot vanmiddag!! 😀

Geef een reactie

