Kerstsfeer 2008

Vorig jaar kwam ik laat maar spontaan alsnog in de kerstsfeer. Maar toen woonde ik nog in Horst en werkte al in Rotterdam waardoor ik niet genoeg kon genieten van deze sfeer. Daarbij was mijn boom, omdat ik zo lekker laat was, niet dat wat ik wilde.

Dit jaar zou het anders zijn, had ik mij voorgenomen en dus ben ik gisteren met maatje Peter op stap gegaan, op zoek naar een mooie kerstboom.

Gamma maakt reclame met Nordmann sparren vanaf x808,95 en dus togen wij eerst naar de bouwmarkt van Vrek-Willem. Maar aldaar werd het ons al snel duidelijk waarom de bomen bij de Gamma zo goedkoop zijn. Ze zagen er niet uit en waren bovendien maar in twee soorten verkrijgbaar: Lelijk en nog lelijker…

Dat ging het dus niet worden maar we hoefden niet lang na te denken over onze volgende stop. Intratuin in Rhoon bood bomen in alle soorten, maten en prijsklasses, inclusief een serie neppers waarvoor ik toch volgend jaar ook eens wil gaan kijken.

Bij de Gamma had ik wel al nieuwe lichtjes meegenomen, een snoer van 200 lampjes. En dat heb ik geweten. Doordat mijn stam te dik was voor mijn kerstboomvoet kon ik pas om 22:00 uur aan de lampjes beginnen en nadat ik die uit de verpakking had gehaald moest ik ze eerst weer uit de war halen. Toen ik ze eindelijk naar tevredenheid in de boom had hangen was het inmiddels bijna 1 uur en ben ik maar naar bed gegaan.

Vanmorgen ben ik verder gegaan en uiteindelijk ben ik weer tevreden over het resultaat.

Na een beetje “spelen” met de camera wil ik jullie deze ook niet onthouden:

Zijn jullie al in de kerstsfeer?

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

5 Responses to Kerstsfeer 2008

  1. Peter says:

    Ze zagen er niet uit en waren bovendien maar in twee soorten verkrijgbaar: Lelijk en nxc3xb3g lelijker…

    (H)

    geweldig haha

  2. Roos says:

    Mooie boom, gelijk gezellig he?!
    Wij zijn er nog niet aan toegekomen maar dat komt volgend weekend wel goed denk ik!

  3. Natazz says:

    Wij zijn nog niet zover maar het duurt vast niet lang meer.
    Jou boom ziet er mooi uit, leuk die onderste foto.

  4. Marika says:

    Je boom ziet er mooi uit, erg hxc3xa8 die lampjes die gelijk in de war zitten? Ik ga morgen op pad voor kerstballen en lampjes, ik heb nu de kunstkerstboom van mijn ouders gekregen omdat zij een nieuwe hebben gekocht waar de lampjes al inzitten.

    Mijn kunstkerstboom van vorig jaar heeft de laatste twee jaar teveel geleden, die kan ik niet meer neerzetten. Nadeel van die ‘oude’ boom van mijn ouders is dus dat ik weer zelf lampjes erin moet hangen. Ik heb nog een doosje met 100 lampjes maar dat is niet genoeg, het is een boom van 2.10 m. In mijn oude boom zaten 335 lampjes, morgen 3 setjes van 100 lampjes halen denk ik, is wat makkelijker te hanteren in 3 delen. 😉

    En ik wil een keer wat meer kleur in de boom, normaal heb ik altijd alles in zilver, maar nu wil ik eens iets anders. De kunststof kerstballen zijn gelukkig niet duur, ik heb mooie gezien bij Leenbakker!

    Ik had hem het liefste vandaag al gezet. Hij ligt nu in vuilniszakken in delen op de trap, Bibi zat er gelijk in, dat voorspelt wat!

  5. -=me=- says:

    Zier er gezellig uit Mike 😀

Geef een reactie

