Age Of Reason

Afgelopen week zond Radio Veronica de Top 1000 allertijden editie 2008 uit. In zo’n top 1000 staan altijd een aantal schitterende maar vergeten platen. De plaat die ditmaal mijn aandacht trok, en wel erg sterk ook, was Age Of Reason, van meesterbombast John Farnham.

Geniet ff met me mee:

Zeg nou zelf. Is dit niet een heeeeeerlijk nummer?

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

3 Responses to Age Of Reason

  1. Natazz says:

    Ik ken hem niet dit nummer, maar zeker helemaal niet verkeerd.

  2. Daantje says:

    mooi nummer maar niet zijn allerbeste in mijn ogen! ;-)) knufff

  3. Mickey S. says:

    Ben ik wel met je eens. The Voice is natuurlijk ongekend maar die kent dan ook wxc3xa9l iedereen. Maar deze vind ik ook goed en dus vond ik het leuk om hem weer eens voor het voetlicht te halen… ;o))

Geef een reactie

