2008/2009

2008 was voor mij, zonder in details te treden, een rampjaar. Al teveel terugkijken ga ik dan ook niet doen want de momenten die de moeite waard waren het afgelopen jaar (en die waren er wel) zijn met één hand te tellen, en dan mag je nog met vuurwerk geëxpirementeerd hebben ook. Een jaar dus om snel te vergeten.

Het einde van het jaar heeft in het teken gestaan van de langzame klim uit het dal. Die klim is nog niet beëindigd en dus zal ook 2009 in het teken staan van deze moeilijke klim en zal het wederom een moeilijk jaar worden.

Maar toch ben ik positief en hoopvol gestemd. Zo slecht als afgelopen jaar zal het wel niet meer worden en hoewel het langzaam gaat zit er vooruitgang in. Ik heb nog een hoop te leren maar ik heb de vaste overtuiging dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen.

2009 gaat ook in het teken staan van een nieuwe stap op het gebied van de (autosport)fotografie. Spannende dingen staan op stapel maar helaas kan ik daar nu nog even niets over zeggen. Wel kan ik zeggen dat ik er heel veel zin in heb en was de autosportfotografie in 2008 datgene wat mij nog enigszins op de been hield, in 2009 hoop ik, en niet ik alleen, te gaan knallen.

Goede voornemens? Daar doe ik niet aan. Ik vind het onzin dat zoiets alleen rond de jaarwisseling zou kunnen. Goede voornemens doe ik op de momenten dat ze zich voordoen. Maar voor iedereen die dit logje nog steeds trouw bezoekt spreek ik wel de intense hoop uit dat ook jullie een mooi, gelukkig, spetterend maar bovenal gezond 2009 tegemoet gaan.

Maak er iets moois van!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

11 Responses to 2008/2009

  1. Peter says:

    Na regen komt zonneschijn he!

    Vanuit hier ook alvast een “knallend” 2009

  2. Voor jou dit jaar niks dan goeds mickey

  3. Natazz says:

    Ik hoop dat 2009 een heel mooi jaar mag worden voor jou.
    En goede voornemens, daar doe ik ook niet meer aan. 😉

  4. Roos says:

    Wij zitten toch wel op die ene hand he?? 😉

    Maak er wat moois van Mike, hup klimmen jij!!

  5. Mickey S. says:

    @Peter: Ik hoop het Peter, voorlopig ben ik al blij dat het niet meer zo hard regent…

    @Joan: Thnx meis, voor jou ook niet… ;o))

    @Natazz: Thnx. Ik doe mijn best.
    Je hebt groot gelijk. Van de “goede voornemens” van oud&nieuw komt zelden iets terecht. ;o))

    @Roos: Jullie zitten ABSOLUUT op die ene hand!!! …en ja, ik hang alweer in de klimijzers!!! ;o))

  6. Bri says:

    Hey Mike jij ook de beste wensen voor een supermooi en knallend 2009!!!!

    Hoop dat alles komt en gaat zoals je dat wenst en het geluk je toelacht

    Liefsssssss en een kusss

  7. Joy says:

    Jij ook Mike! 2009 wordt vast een topjaar 😀

  8. Mickey S. says:

    @Bri & Joy: Thnx! Maar een topjaar wordt het sowieso niet. Daarvoor zit ik nu nog te diep. Maar als ik 2009 door kan komen op de manier zoals gepland dan ben ik al super tevreden… ;o))

  9. Marika says:

    Ik wist niet dat je zo’n rotjaar had Mike, wat naar om te lezen. Dan hoop ik van harte dat dit jaar een beter jaar voor jou gaat worden! Ik wens je veel geluk en gezondheid toe!

  10. Mischa says:

    Mike,
    Uit de kleine positieve dingen iets groot van maken en uiteindelijk komt alles goed!

  11. Mickey S. says:

    @Mischa: Da’s ook precies wat mij op de been houdt…. ;o))

Geef een reactie

