Griep epidemie

Volgens het RTL-nieuws heerst er vanaf vandaag officiëel een griep epidemie…

JOH…..

…dat had ik nog niet gemerkt!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

10 Responses to Griep epidemie

  1. Natazz says:

    Hatsjoe, kuch, proest, goh daar sta ik wel van te kijken. 😉

  2. Karin says:

    Dat was te verwachten. De ziekenlijst bij mij op het werk is ook nog nooit zo lang geweest 😉 Beterschap!

  3. Bri says:

    Je bent er weer lekker mee!!

    Beterschap iig enne ik hoop dat het mijn deurtje overslaat want ik heb met kerst al 10 dagen plat gelegen en wil niet meer!!!!

    Liefsssss Bri

  4. -=me=- says:

    hahaha, hier ook aan het snotteren en allerlei kwaaltjes hoor. Beterschap! 😀

  5. Bri says:

    Hey Mike ben je alweer wat opgeknapt?

    Lisa heeft het ook te pakken en is niet handig want haar tentamens beginnen morgen pfffffffft

    Liefssss van mij en beterschap nogmaals

  6. Mischa says:

    Gelukkig ben ik al zo’n 4 jaar niet ziek geweest, en ook deze keer vooralsnog nergens last van.
    Beterschap of ben je inmiddels al beter?

  7. Marika says:

    Veel beterschap al ben je misschien inmiddels alweer opgeknapt. 😉

  8. Bri says:

    Ben je alweer beter, vast wellll

    Tijd voor een nieuw logje Mike

    Liefssssss

  9. Veel beterschap dan maar!

  10. Natazz says:

    Je vroeg om een tip, ik ken er eigenlijk maar een en dat is je camera op een hogere iso waarde instellen (licht gevoeligheid)
    En wachten op goed licht op het podium, erg lastig met al die flikkerende lampen. En vooral je camera zo stil mogelijk proberen te houden.

    Succes

Geef een reactie

