Pauw & Witteman

Ik ben al lang een grote fan van Pauw & Witteman, het dagelijkse actualiteiten-praatprogramma van Jeroen Pauw en Paul Witteman. Ik zal niet heel gauw een uitzending missen, zelfs niet toen ik ziek was.

Afgelopen vrijdag kreeg ik het idee om mij eens als toeschouwer op te geven. Even via MSN aan Peter gevraagd of hij daar ook zin in had en dat wilde hij wel. Ik heb dus op de site het aanmeldingsformulier in gevuld en werd al direct afgelopen maandag teruggebeld door een aardige mevrouw van de VARA die mij uitnodigde om vanavond (donderdag) aanwezig te zijn. En dus gaan we zorgen dat we uiterlijk om 22:00 uur in Studio Plantage in Amsterdam te zijn.

Nu maar hopen dat ik ook weer thuis kom want Studio Plantage ligt naast Artis 😛

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

2 Responses to Pauw & Witteman

  1. Natazz says:

    Ohh ik kijk ook als ik de kans krijg maar vanavond zit ik zeker voor de buis.

    Have fun

  2. Marika says:

    Ooh wat jammer, ik ben te laat… 😦 Hoe was het als toeschouwer? Nog leuke dingen meegemaakt? 🙂

Geef een reactie

