Afgelopen weekend!!!

Afgelopen weekend was voor mij een geweldig weekend met alles erin wat mij bekoort.

Zaterdagmiddag kwam mijn ex-collega en nog altijd vriend Robert naar mij toe. Na Spaghetti gekookt en gegeten te hebben stapten wij in de auto op weg naar Zoetermeer, waar in De Boerderij mijn favoriete bandje Incognito zou spelen.

Slechts een klein kwartiertje later dan aangekondigd (kom daar maar eens om bij de “superbands”) beklommen de 8 mannen en 2 vrouwen het podium en al meteen ging het dak eraf. Hoogtepunt was wel dat de drummer, bassist, en toetsenist van instrument ruilden en een spetterende jamsessie weggaven die zijn weerga niet kent, met de drummer op bas, de bassist op keyboards en de toetsenist op drums. Ik had wel gedacht dat ze elkaars instrumenten wel enigszins zouden kunnen spelen maar dit was gewoon SUPER!

Met mijn telefoon heb ik geprobeerd foto’s te maken maar dat viel om de dooie dood niet mee, ook al stond ik vrijwel vooraan. Hier toch een paar voorbeelden:

Grote verrassing voor mij was dat ze als toegift het nummer “I Hear Your Name” speelden. Dit nummer is een van mijn favoriete tracks van het album 100xb0 And Rising. Dit album heeft, zoals je ook in mijn menu kunt lezen, een zeer speciale betekenis voor mij maar werd tot voor kort maar zelden in de playlist opgenomen.

Hier een linkje naar dit nummer, overigens niet van het concert van zaterdag.

Zondag mocht ik alweer op tijd opstaan. Rond kwart voor 9 stond Peter voor de deur en deze keer leidde de weg ons naar Assen.

Na een korte stop bij een tankstation en wat gegoochel met bekers en flesjes kwamen wij rond kwart over 11 op het circuit aan alwaar Theresia en Laurens ook net aangekomen waren.

Hoe lang zal het duren voor het flesje valt? ;o))

Theresia had voor de gelegenheid de hulp ingeroepen van Dolf Dekking, die haar instructies en tips gaf om nog sneller te worden. Het weer was mooi en de stemming was goed. Ook was er de primeur van de 2de auto van het team. Data-engineer Martijn heeft zo de smaak te pakken gekregen dat hij een BMW 325i type E36 heeft opgebouwd. Komend weekend gaat hij proberen zijn licentie te halen.

Dit vind ik nou een fraaie foto!!!

Lekker gedouchet Martijn? Jaja, de plassen op het gras waren best diep, zo blijkt...

Team PRc2! hihihi....

Ik plat op mijn buik. Je moest eens weten wie er op mijn rug lag... ;o)) ...maar Peter heeft dat niet vastgelegd! Mietje!!!

Bijna aan het einde van de dag ging Laurens nog even weg met de auto en had een wat ongelukkig onderonsje met de vangrail, met als resultaat dat er in de achterwielophanging iets krom is. Nou ja, laten we hopen dat de schade mee gaat vallen. Het was in ieder geval wederom een zeer geslaagde dag, met mooi weer en daarmee een geslaagd weekend.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

2 Responses to Afgelopen weekend!!!

  1. Natazz says:

    Ik ken die band niet *schaam* maar het klinkt wel goed, fijn dat je weer een avondje hebt kunnen genieten van ze. Je foto’s zijn helemaal niet zo slecht al zijn ze met je telefoon genomen maar jij bent gewoon verwend met je camera 😉

    Leuk dat je zondag een dagje naar Assen bent geweest, heb je alleen maar gekeken of heb je ook nog een rondje mogen rijden?
    Balen van de BMW, ik hoop dat de schade meevalt.

    fijne dag

  2. Marika says:

    Kan me voorstellen dat je een leuk weekend gehad hebt als ik dit zo teruglees. En inmiddels is het alweer weekend, dit weekend uitrusten of ga je weer op pad? 😉

Geef een reactie

