Winnaaaaaaaaaar!!!!!

Ik was vanmorgen even op maar besloot toch nog ff terug in bed te kruipen. Eenmaal in bed zette ik de radio aan, anders is het ook maar zo stil, en pakte mijn boek. Ik luister altijd naar Radio Veronica en daar hebben ze dagelijks meerdere keren het spelletje “de Snipperhit”, waar je een fragment van een nummer hoort en dan titel of artiest kunt smssen.

Vanmorgen hoorde ik dat er in het prijzenpakket een ineteressant boek zit, namelijk “De 100 Beste F1-Coureurs, van de legendarische F1 journalist Alan klikkerdeklikHenry, en dacht: ‘Heey, dat wil Mickey best hebben’… Vervolgens hoorde ik de opgave van de snipperhit en wist meteen het antwoord. Het was Abacab, van Genesis. Op mijn gemak heb ik dit antwoord in een smsje getikt en verzonden, eigenlijk zonder het idee daar iets van te horen. Maar 10 minuten later ging de telefoon en had ik voor de tweede keer in 2 weken Erwin Peters aan de telefoon en bleek ik de winnaar te zijn.

Ik heb een Sennheiser FLX 70 Bluetooth GSM headset, het boek “De 100 Beste F1-Coureurs en twee kaarten voor Veronica’s We All Love 80’s & 90’s op zondag 12 april in Panama in Amsterdam gewonnen!!!

Leuk waren ook diverse reacties erna: Peter kwam meteen online. Hij hoorde op de radio de telefoon overgaan, begeleid door “Alive & Kicking” van de Simple Minds, en wist meteen dat ze mij belden. Ook Brigitte was online en ik kreeg smsjes van Bri & Bas, die ook Veronica op hadden staan. Whahahahaha!!!

Veronica is The Greatest!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

6 Responses to Winnaaaaaaaaaar!!!!!

  1. Erwin Peters says:

    Hey Mike, van harte! 🙂
    Goed weekend en veel plezier met de prijzen!

    Groets,

    Erwin

  2. Marika says:

    Wat leuk zeg, gefeliciteerd!!! Ik denk altijd dat het zinloos is om een smsje te sturen bij zoiets omdat de kans minimaal is, maar nu ga ik toch twijfelen hahaha. Veel plezier met je prijzen!

  3. Peter says:

    Hatsikideeeeeeeeee…..

    Het begint nu wel een beetje op te vallen hoor, jij elke keer op de radio 😉

  4. Bri says:

    Ja was wel grappig je zo ineens te horen. Bas herkende je voicemail en belde mij.

    Maaaaaaaar nogmaals gefeliciteerd!!

    Kusssssssssss

  5. Natazz says:

    Hee wat gaaf zeg, je boft maar met je prijzen. 🙂

  6. -=me=- says:

    Wat gaaf!!! Leuke prijsjes. Veel plezier ermee 🙂

Geef een reactie

