Ti Sento

Ik houd van muziek waar de drama en energie van af spat. Bovendien ben ik, opgegroeid en ontloken in de jaren ’80, ook een grote fan van de muziek uit die tijd. En dan kom je om één nummer bijna niet heen: Ti Sento, van Matia Bazar.

Geniet!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

3 Responses to Ti Sento

  1. Natazz says:

    Mooi filmpje, lekker nummer is het, ik heb hem al heel lang niet meer gehoord.

    fijne zondag

  2. Marika says:

    Mooi nummer inderdaad, wel raar om een clip van Queen erbij te zien, hij lijkt nu zo’n hoog stemmetje te hebben LOL

  3. Marco Vonk says:

    Het nummer “Ti Sento” van Matia Bazar is inderdaad erg goed. De clip had ik nog niet eerder gezien, maar is ook wel goed, zeker omdat het Queen betreft.

    Ik heb gisteravond trouwens de maxi single van Ti Sento omgezet vanaf vinyl naar een MP3-tje, zodat ik deze op mijn MP3-Speler kan beluisteren.

Geef een reactie

