Realiteit

Zoals jullie kunnen zien is het vorige logje, dat over het sprookje, verdwenen. Het logje bestaat nog wel maar staat offline. Zoals alle sprookjes was ook dit niet meer dan dat: een sprookje. En nu sta ik weer met beide benen in de realiteit.

5 Weken lang mocht ik dit sprookje beleven alsof het werkelijkheid was, woensdag werd ik ingehaald en teruggefloten door de realiteit. Over Roos kan ik kort zijn: ze was geweldig voor me, voor 5 weken. Ooit, als de pijn is gezakt en het litteken zal zijn geheeld, zal ik met liefde en plezier aan haar en onze tijd samen terugdenken. Zij heeft mij in 5 weken tijd een gevoel gegeven wat ik, eerlijk waar, nog nooit had meegemaakt. Ze zal altijd speciaal blijven voor me en het plekje in mijn hart dat ze had veroverd is voor altijd van haar.

En nu? Nu heb ik pijn. Ik voel me leeg, gesloopt en intens verdrietig. Maar het leven gaat door!

Ciao Roos!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

6 Responses to Realiteit

  1. Marika says:

    Oh.. wat vreselijk jammer, ik gunde het je zo. 😦 Waren de gevoelens dan toch niet helemaal wederzijds?
    Veel sterkte Mike!

  2. Mickey S. says:

    @Marika: Ik geloof dat ze alles heeft gemeend wat ze heeft gezegd. Ze heeft het er even moeilijk mee als ik. Maar het was niet de juiste tijd. Er waren teveel complicerende factoren.

  3. Jeetje Mike erg jammer. Je had het zo verdiend. x

  4. -=me=- says:

    😦 nou….. ik gunde het je ok zo. Je was zo gelukkig! :(Jammer dat aan alle sprookjes een eind moet komen…

Geef een reactie

