Heen en weer…

…dat krijg je ervan. Ooit begon ik dit blog als testcase voor mijn blog op webstreepjelog, omdat zij de overstap maakten naar een wordpress omgeving. Nooit was het de bedoeling om hier verder te gaan, altijd zou ik op webstreepjelog blijven bloggen. Maar de problemen leken onoverkomelijk en onlangs heeft moederbedrijf Sanoma besloten de stekker eruit te trekken.

Lang heb ik ze verdedigd maar nu, terugkijkend op het hele gedoe bij web-log tijdens de overstap van Typepad naar wordpress kan ik alleen maar zeggen:

PRUTSERS!!!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

2 Responses to Heen en weer…

  1. Marika says:

    Nou ehh welkom terug dan maar he hahaha. Petje af voor je geduld hoor bij web-log, en al het werk dat je erin had gestoken om dat weblog weer toonbaar te maken. Ik ben nooit meer teruggegaan want mijn weblog was te verminkt om er nog iets mee te kunnen doen. Als ik al op mijn weblog kon komen, want het werkte vaak niet eens. 😉

    • Mike says:

      Ik heb heel veel klachten gehoord over de bereikbaarheid en daar zelf ook wel het e.e.a. mee meegemaakt. Maar blijkbaar stond mijn blog net op de juiste server want ik kon vaak wél inloggen waar anderen dat niet konden.

      Mijn layout had ik snel genoeg op orde maar het op orde brengen van de berichten is wel monnikenwerk geweest.

      Ik had geduld omdat ik destijds een lijntje naar binnen had en dus wist waar men mee bezig was. Dat lijntje ben ik kwijt, ik hoorde niets meer en nu ineens dit.

      Ik moet zeggen dat de afhandeling iig bij mij goed gegaan is en gezien de vele problemen en klachten in de afgelopen anderhalf jaar is dat een zegen.

Geef een reactie

