Plannen in het water

Ik was gisteren voornemens om naar de haven te fietsen om wat foto’s te maken van Sail 2013. maar helaas…

Regen!

Volgens Buienradar zouden de buien rond 11 uur wegtrekken en dat kwam mij wel goed uit. Maar om 11 uur trokken de buien niet weg. Een nieuwe blik op Buienradar leerde mij dat de buien rond 14 uur zouden wegtrekken maar, je raadt het al, ook dát gebeurde niet. Uiteindelijk werd het pas na vieren een beetje droog (niet voor lang ook nog eens) maar toen was het al te laat.

Vandaag komt er ook niet veel van vrees ik want om 15 uur is de staart van de mooiste race ter wereld, de 24 Uren van Le Mans. Helaas kan ik daar dit jaar door omstandigheden niet bij zijn maar zeker de start wil ik niet missen. Ach, morgen liggen die boten er ook nog…

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

4 Responses to Plannen in het water

  1. Melody says:

    Dan zal het zo moeten zijn, niets gebeurt zonder een reden, moet je maar bedenken.
    X fijn weekend evengoed.x

  2. Marika says:

    Hier regende het ook langdurig maar vooral in de ochtend (hoosbuien), ’s middags was het droog. Dacht dat het morgen wel redelijk weer zou zijn, maar dat zal wel weer veranderd zijn inmiddels. :-/

Geef een reactie

