Hydrangea Macrophylla

De hydrangea macrophylla oftewel hortensia’s bij ons in de tuin beginnen langzaam tot volle bloei te komen. En dat vind ik altijd een heel feestelijk gezicht.

De roze hortensia is al prominent aanwezig…

…maar de witte doet erg zijn best om de aandacht over te nemen!

Van deze aanblik kan ik nou best vrolijk worden.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

2 Responses to Hydrangea Macrophylla

  1. Marika says:

    Heel mooi! Zelf heb ik er geen een, meer omdat ze zo groot worden, dat kan ik niet meer kwijt in mijn tuin. Bij mijn ouders staan ze wel dus kan ik er daar van genieten. 🙂

    • Mike says:

      Hier staan er twee. Ik ben daar blij mee want ik vind ze prachtig en ze bloeien ook best lang. Maar ik moet ze wel kort houden anders nemen ze de hele tuin over. 😛

Geef een reactie

