Wonderen zijn de wereld nog niet uit

Zoals ik gisteren al meldde vond ik bij het leegruimen van het huis van mijn ouders de lang verloren gewaande camera van mijn vader terug in een geheim vak van een oude kast, zoals oude kasten dat wel eens hebben. In de camera zat nog een rolletje. Mijn schatting was dat het rolletje er goed 30 jaar in gezeten kon hebben.

Van de week heb ik het rolletje toch maar naar de fotograaf gebracht en wonder boven wonder bleken er toch nog 6 foto’s op te staan. De foto’s zijn niet 30 jaar oud maar naar schatting 37 a 38 jaar. Er zijn 3 foto’s gemaakt op het strand, o.a. met onze geliefde hond Nora en 3 foto’s thuis met o.a. de toen beste vriend van mijn vader en diens vrouw en van mij met mijn jeugdvriendje van de lagere school.

Natuurlijk was de film na 37 jaar behoorlijk aangetast maar een en ander is toch nog goed zichtbaar.

van_der_Schoot_1

van_der_Schoot_2

van_der_Schoot_3

van_der_Schoot_4

van_der_Schoot_5

van_der_Schoot_6

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

Geef een reactie

