Sneeuw.

Het is 1:39u. en het sneeuwt hier. Het wordt zelfs een klein beetje wit. Gekke gedachte dat ik een van de weinigen zal zijn die dit ziet want ik vrees dat morgenochtend alles al wel weer weg zal zijn.

Over Mike
Stapelgek op mijn Roosje en op onze lieve Quincy. Autosportfanaat. Gek op fotografie. Beetje raar maar wel.... nou ja, vul zelf maar in.

21 Responses to Sneeuw.

  1. Bella says:

    ieuwwwwwwwww…mooi maar ik wil geen sneeuw 😉 brrrrr

  2. Ellis says:

    MOOI !!!!!
    Hier is alles nu ook een beetje wit doordat het net heeft gehageld. Maar gelukkig is het inmiddels weer droog want ik ga nu hardlopen 😉

  3. CliniClown says:

    Ik denk dat het wel mee valt Mike, het gaat vandaag nog meer sneeuwen 😕 Van mij mogen ze het wel houden…

  4. Mickey S. says:

    Sorry meisjes en jongens maar ik hoop dat het nog vxc3xa9xc3xa9xc3xa9l harder gaat sneeuwen.
    Ik houd van sneeuw. Dan komt het jongetje in mij naar boven.
    😉 😀 😀 😀

  5. Joanlog says:

    Ik sluit me wel op in een warm huis om jou je pleziertje te gunnen Mickey 😕 8)

  6. Ellis says:

    Ik vind sneeuw ook prachtig, het is alleen zo koud en nat 😕
    Maar als er veel sneeuw ligt dan doen we wel een sneeuwballengevecht hoor!!! 😛

  7. Mickey S. says:

    @Joan: Dank je wel. Lief van je…

    @Ellis: waar en wanneer kan ik je inpeperen? Kom maar op!!! 😉 😀

  8. Ellis says:

    Nou euh…. als er sneeuw ligt?
    Maar ik vind inpeperen niet leuk. Ga liever een iglo bouwen 😀

  9. Mickey S. says:

    Jij was anders degene die begon over dat sneeuwballengevecht. Je gaat nou toch niet terugkrabbelen hxc3xa8? Of stem je soms ook op Watje Bos?

  10. Ellis says:

    Sneeuwballengevecht en inpeperen is heel wat anders hoor!! 8)

  11. Mickey S. says:

    Voor mij niet echt hoor maar dan houd ik de term sneeuwballengevecht wel aan, goed?

  12. Mickey S. says:

    You name the place, I’ll be there!!!

  13. brigitte says:

    😦 😦 😦 😦
    Hier geen sneeuw
    Hagelde vanmorgen een beetje that’s all en het waait heel hard.
    Wil ook sneeuw

  14. Mickey S. says:

    Ik wel ja. Sneeuw (dik pak dan hxc3xa8… 😉 ) is GEWELDIG!!!

  15. Ik wil sneeuw, Elfstedentochten, grachten dichtgevroren. Life, helemaal verkleund met haar schaatsjes (ze kan niet schaatsen) maar wel met warme choco. verder droomt Life van kerstdagen in de bergen met sneeuw, blokhut, open haard en warme lichaam.

  16. Mickey S. says:

    Klinkt goed Life, klinkt geweldig!!!

  17. ikkie says:

    aka je eigen wham-videoclipje??

  18. Roosssie says:

    ik heb het niet gezien! wel heeeeeeeeeel veel hagel!

  19. Ellis says:

    Op dit moment (natte)sneeuwd het hier ook!!! Dus met een beetje mazzel als het doorzet……. laten we zeggen….. 4 december? 😀

  20. Mickey S. says:

    @ikkie: Is inderdaad wel een lekker sfeertje!!!

    @Roosssie: Jullie tijd komt ook nog wel. Doe je mee in het sneeuwballen gevecht? 😉 😀

    @Ellis: ik ben al mensen aan ’t ronselen. Het moet een mooi gevecht worden… 😉 😀

Plaats een reactie